י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
איפה האחריות

עיתונאים חרדים נגד נתניהו, נראה אתכם גיבורים אחרי שהוא ילך

אם פוליטיקאים חרדים יוצאים נגד נתניהו, זה תפקידם, הם נבחרו לדאוג למצביעים ששלחו אותם לכנסת, הם נדרשים לעשות הכל כדי לדאוג לחרדים. אבל לקרוא עיתונאים חרדים שלועגים לנתניהו, ולקרוא את אותם עיתונאים ששתקו לאחר דברי רינה מצליח שהכפישה חרדים, ובמקום לתקוף את מצליח, הם תקפו את נתניהו, זה משהו חדש שעוד לא הכרתי // יענקי פרבר בטור דעה

עיתונאים חרדים נגד נתניהו, נראה אתכם גיבורים אחרי שהוא ילך
בנימין נתניהו במסדרונות ביהמ"ש צילום: פלאש 90

בימים האחרונים החלו עיתונאים חרדים לצאת נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, אותו הם מאשימים במצב הקשה בו נמצאים החרדים, החל מסגר בעיר חרדית, וכלה בסגר בשכונות חרדיות שונות. נכון. יש בעיה גדולה באופן בו ממשלת ישראל מתייחסת לחרדים, אכיפה סלקטיבית, בררנית, שוטרים מחלקים לחרדים דו"חות על ימין ועל שמאל, ללא שום פרופורציה בוודאי מול ציבור חילוני בערים אחרות.

אם פוליטיקאים חרדים יוצאים נגד נתניהו, זה תפקידם, הם נבחרו לדאוג למצביעים ששלחו אותם לכנסת, הם נדרשים לעשות הכל כדי לדאוג לחרדים.

אבל לקרוא עיתונאים חרדים שלועגים לנתניהו, ולקרוא את אותם עיתונאים ששתקו לאחר דברי רינה מצליח שהכפישה חרדים, ובמקום לתקוף את מצליח, הם תקפו את נתניהו, זה משהו חדש שעוד לא הכרתי.

אותם עיתונאים ששתקו לדברי רינה מצליח, ובחרו להאשים אחרים, הם אותם עיתונאים שעכשיו מתנפלים שוב על נתניהו. הם שכחו (או לא רוצים לזכור) אלו שנתיים איומות עבר הציבור החרדי ב-2013, שנתיים בהן אברכים רעבו ללחם, בהן ילדים חרדים הסתובבו רעבים, נכון שנתניהו היה ראש הממשלה, אבל השותפות הזאת נכפתה עליו לאחר שהחרדים לא רצו לסגור דיל עם בנט, אז בצר לו הלך בנט עם לפיד, כי לא רצה להישאר בחוץ, רצה הגורל ועכשיו בנט בחוץ.

נניח ונתניהו יפרוש מכל סיבה שהיא, הליכוד יקבל בין 25-30 מנדטים מקסימום, וגם זה לא בטוח, ואז עם לפיד + ימינה + שאריות כחול לבן + ליברמן. הליכוד יכול להקים ממשלה בלי החרדים, והפעם לארבע שנים, ארבע שנים בהן שוב החרדים יסבלו וירעבו ללחם, אבל כל זה לא מעניין את אותם עיתונאים חסרי אחריות הרוצים לקבל מחיאות כפיים ממתנגדי נתניהו.

בנימין נתניהו יענקי פרבר טור דעה עיתונאים חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד