י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
לאחר שהביע זלזול

לראשונה מאז פרוץ המגיפה: טראמפ עטה מסכה בפומבי

לאחר שהביע זלזול: נראה שהנשיא האמריקני החליט על שינוי טון בנוגע לעטיית מסכה ואמש הוא נראה לראשונה באירוע פומבי כשהוא עטור במסכה

לראשונה מאז פרוץ המגיפה: טראמפ עטה מסכה בפומבי
טראמפ עם חיילים צילום: דוברות הבית הלבן

לראשונה בפומבי מאז תחילת מגיפת נגיף הקורונה: נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, חבש מסכת פנים. הנשיא ביקר בבית החולים הצבאי וולטר ריד מחוץ לוושינגטון כדי לפגוש בוגרי צבא שהשתתפו במלחמות.

"אני חושב שזה דבר נהדר לחבוש מסכה. מעולם לא הייתי נגד מסכות, אבל אני מאמין שיש להם זמן ומקום", אמר הנשיא בזמן שעזב את הבית הלבן לכיוון בית החולים.

כזכור, הנשיא אמר בעבר שהוא לא יחבוש מסכה, אך הפעם חבש מסכה. "אני לגמרי בעד מסכות", אומר טראמפ בשינוי הטון מהפעמים הקודמות - בהן סרב לחבוש מסכה.

צילום: דוברות הבית הלבן

טראמפ הוסיף כי הוא, "די אהב איך שהוא נראה עם אחד מהם", והדמה את עצמו לריינג'ר הבודד, גיבור מסיכות בדיוני אמריקני ש"נלחם נגד הרעים".

כזכור, כאשר המרכז האמריקני לבקרת מחלות (CDC) המליץ בחודש אפריל לאנשים לחבוש מסכות או כיסויי בדים בציבור כדי לסייע בהפסקת התפשטות הנגיף, אמר טראמפ לעיתונאים שהוא לא יבצע זאת.

"אני לא חושב שאני אעשה את זה", הוא אמר אז. "לבישת מסיכת פנים כשאני נפגש עם נשיאים, ראשי ממשלות, דיקטטורים, מלכים, אני פשוט לא רואה את זה קורה".

בכמה דיווחים בתקשורת האמריקאית נטען כי עוזריו ביקשו שוב ושוב מהנשיא ללבוש בפומבי, אך הוא התנגד בתוקף עד אתמול (שבת).

דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד