י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"גורם לסבל גדול לתושבים"

ליאון מפנה את החולים ודורש לצמצם את הסגר

הסגר על שכונות בירושלים: ראש עיריית ירושלים משה ליאון פועל מאז שנכנס הסגר לתוקפו להוצאת חולים מהעיר. כעת (ראשון) הוא דורש לצמצם את הסגר על השכונות החרדיות בעיר ירושלים

ליאון מפנה את החולים ודורש לצמצם את הסגר
משה ליאון מסייר בגנים בירושלים צילום: Yonatan SIndel/Flash90

הסגר על שכונות בירושלים: ראש עיריית ירושלים משה ליאון פועל מאז שנכנס הסגר לתוקפו להוצאת חולים מהעיר. כעת (ראשון) הוא דורש לצמצם את הסגר על השכונות החרדיות בעיר ירושלים.

בעיריית ירושלים אומרים הבוקר כי, "גם בשעות אלו נמשכים המאמצים של ראש העיר לבטל או לצמצם את הסגר שגורם לסבל גדול לתושבים, ללא סיבה הגיונית".

ראש העיר הצליח להביא לפתיחת מלונית קורונה מיוחדת לתושבי ירושלים בקריית יערים הסמוכה לירושלים, ופתח הבוקר חמ"ל מיוחד שיוציא במהירות את החולים מהבתים למלונות, מה שיפחית את מספר החולים בשכונות בצורה דרמטית.

ראש העיר, משה ליאון תוקף את הממשלה ואומר: "אנחנו פועלים כל הזמן ובמקביל גם להקל על מציאות החיים של תושבי השכונות הנמצאות תחת מגבלות, בדגש על הורים לילדים מיוחדים, משפחות ממעמד סוציו אקונומי נמוך הזקוקות לסיוע, קשישים ומשפחות בבידוד וגם לעבוד מול הרשויות לבטל או לצמצם את הסגר".

לדבריו, "מהרגע הראשון אמרתי שהסגר הוא לא יעיל. הוא מגביר את הזעם הציבורי, גורם להתקהלויות בתוך השכונות והופך אותם למדגרות קורונה מסוכנות. אני מקווה שהממשלה תתעשת ותמקד במציאת פתרונות לשכונות הסובלות ולא במעשים פופוליסטים שעשויים לגרום נזק".

בתןך כך, ראש העיר ירושלים פעל במשך הלילה להביא לפתיחה מלאה של מוסדות החינוך המיוחד בשכונות בהן קיימות מגבלות של משרד הבריאות.

אמש הוסכם כי מוסדות החינוך המיוחד בשכונות המדוברות ייפתחו, וכי ילדים המתגוררים מחוץ לשכונה ייכנסו עם הסעות ייעודיות עד למוסד הלימודים וחזרה ממנו.

כמו כן, הושגו פתרונות חלקיים לילדי החינוך המיוחד המתגוררים בשכונות המדוברות ולומדים במוסדות מחוץ לשכונה, ובשעות הקרובות ימשיכו המאמצים למצוא הסדר שייתן פתרון לכלל הילדים בלי יוצא מן הכלל.

משה ליאון קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד