י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
המתכלל לענייני חרדים

ראשי הערים לנתניהו: מנה את דרעי לפרויקטור הקורונה

נראה כי קיימת הסכמה רחבה בקרב ראשי הערים החרדיות שעל ראש הממשלה נתניהו למנות את השר דרעי לפרויקטור לנושא הקורונה בציבור החרדי. במכתב שהם משגרים לרה"מ הם כותבים: "אין ראוי מהשר אריה דרעי לרכז את מאמצי הסיוע, כפי שעשה באופן מוצלח במיוחד בהתמודדות עם הגל הראשון"

ראשי הערים לנתניהו: מנה את דרעי לפרויקטור הקורונה
דרעי ונתניהו צילום: מארק ישראל סאלם, פלאש 90

קבוצת של ראשי ערים חרדיות, בהם ראשי הערים של ביתר, אלעד, בני ברק, מודיעין עילית ומועצות קריית יערים ועמנואל, פנו היום (ראשון), במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו בדרישה למנות את השר אריה דרעי לפרויקטור החרדי בנושא הקורונה.

במכתב ששיגר ראש עיריית ביתר מאיר רובינשטיין נכתב: "בשם ראשי הרשויות, כידוע לך בימים האחרונים שכונות וערים חרדים נכנסו גם הן תחת הגדרה זו. מציאות זו קשה מאד לתושבי הערים, ולמרות המאמצים הרבים שאנו, ראשי הרשויות, פועלים בשטח, יש צורך מיידי ודחוף בגורם מתכלל לטיפול באירוע".

"בגל הראשון", הם ציינו, "היה זה השר אריה דרעי שלקח על עצמו את האחריות לסייע לרשויות החרדיות ולתושביהם. לצערי, היעדרותו של השר דרעי בתכלול הטיפול באירוע בגל השני, בולטת מאד בשטח. אני פונה אליך בבקשה להטיל על השר דרעי את המשימה ולתת לו את כל הכלים הנדרשים לסייע לרשויות החרדיות".

הם מציינים במכתב לרה"מ כי "יש הכרח בדמות שמכירה את המגזר החרדי על כל גווניו, יודעת את דרכי ההתמודדות והפעולה ומסוגלת לסייע באופן אופרטיבי. אין ראוי מהשר אריה דרעי לרכז את מאמצי הסיוע, כפי שעשה באופן מוצלח במיוחד בהתמודדות עם הגל הראשון. בוודאי ידוע לך כי ישנה התמרמרות קשה בציבור החרדי ותחושת אפליה לאור החלטות הממשלה".

"התחושה הרווחת היא" הם כותבים, "שגורמי המקצוע לא מוצאים ערוץ תקשורת עם הציבור החרדי, לא מתמודדים באופן נכון עם הצרכים המייחדים את הציבור החרדי ולא עושים דבר כדי לסייע להם בשעה קשה זו. גם במישור זה, טיפל השר דרעי בגל הראשון. הוא דאג לנו, סייע ועזר, ועבורנו הייתה זו עזרה חשובה במיוחד. כולנו ראינו את המאמצים הגדולים שעשה. אנו מבקשים ממך להטיל עליו שוב את התפקיד, לתועלת כולם".

נזכיר כי בשבוע שעבר נועד ראש עיריית ביתר מאיר רובינשטיין עם נשיא מועצת חכמי התורה, חכם שלום כהן בבקשה כנה להורות לשר דרעי לקחת על עצמו את האחריות לטיפול בגל השני. בעיריית ביתר מציינים כי נשיא המועצת "בירך על כך".

קורונה מאיר רובינשטיין בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד