ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

בעל עסק, אם עדיין אין לך אתר אינטרנט זוהי קריאה אחרונה בשבילך

בשנים האחרונות, העולם הדיגיטלי התרחב בקצב מסחרר, יותר ויותר בעלי עסקים הבינו שהם מוכרחים למקם את העסק שלהם על מפת המדיה. בחודשים האחרונים, המגמה תפסה תאוצה אף יותר, ואם היו כאלו שהתמהמהו בעבר, הגיעה הקורונה וגרמה להם לחשוב שוב. המון בתי עסק מיהרו להשיג לעצמם אתר, לבנות את הבית שלהם במדיה. ובימים טרופים אלה הם לגמרי הצילו לעצמם את העסק

בעל עסק, אם עדיין אין לך אתר אינטרנט זוהי קריאה אחרונה בשבילך
בניית אתרים צילום: יח"צ

בשנים האחרונות, העולם הדיגיטלי התרחב בקצב מסחרר, יותר ויותר בעלי עסקים הבינו שהם מוכרחים למקם את העסק שלהם על מפת המדיה. בחודשים האחרונים, המגמה תפסה תאוצה אף יותר, ואם היו כאלו שהתמהמהו בעבר, הגיעה הקורונה וגרמה להם לחשוב שוב. המון בתי עסק מיהרו להשיג לעצמם אתר, לבנות את הבית שלהם במדיה. ובימים טרופים אלה הם לגמרי הצילו לעצמם את העסק.

עוד לא התקדמת לאתר משלך? אל תחכה עוד!!

אז איך זה עובד? איך לעשות את זה נכון? אורי אלון, מנכל חברת וֵובִיַאני (Webyani), כאן כדי להסביר קצת על התהליך.

האתר הוא הפנים של העסק שלך זו ההזדמנות לבחור איך להציג אותו, ויש לעשות זאת במקצועיות ובדיוק. לכל מרכיב באתר יש את החשיבות שלו והוא צריך להיות תפור בדיוק בשבילך. ולכן לפני שמתחילים בבניית האתר אנו לומדים את העסק שלך ואת הצרכים של הלקוחות. לאחר מכן מאפיינים את האתר כיצד הוא יראה, מה התוכן החשוב ביותר שיוצג בכל דף ומה יגרום ללקוחות שלך לחזור ולבקר שוב!
בשלב זה כשיש בידינו מספיק ידע, אנו מתחילים בבניית האתר, עובדים על פריסת דפי האתר, חלוקה לקטגוריות, הפקת תוכן, עיצוב גרפי, בחירת תמונות וצבעים, פיתוח פיצ’רים ייחודים ועוד.
הפיתוח מותאם במיוחד לסוג העסק שלך, והגרפיקה היא חלק מהמיתוג והשיווק, וחשוב לתת את הדעת בכל שלב.

מלבד האלמנטים שיש לדייק בבניית האתר, יש לקחת בחשבון את הלקוחות המבקרים בו, חשוב להשיג עבורם חווית גלישה נוחה נגישה ובטוחה. לשם כך אנו יוצרים תפריטים, כלי ניווט וחיפוש, פיצ’רים שונים ועוד וכך אנו מגבירים את האינטראקציה בינך לבין הלקוח שלך.
המטרה היא לגרום לגולשים לבקר בבית הדיגיטלי שלך כמה שיותר זמן, כדי שיהיו לקוחות שלך.

ומה הלאה?
אתר שלך כבר באוויר ואנחנו פה לתת את השירות בכל נושא ובצורה הכי טובה, בתחזוקה השוטפת, בשינויים עדכונים וחידושים, אחסון אתרים. ובכל בקשה מיוחדת.

לחץ כאן לבניית אתר שהעסק שלך צריך

נשמע לך מורכב?
בשביל זה אנחנו פה, בשביל לקחת את העסק שלך לגבהים חדשים, ולנצל סוף סוף את עולם המדיה ומה שיש לו להציע ולהתאים את העסק שלך לשפה של העידן הנוכחי במקצועיות, באהבה למקצוע, בשירות מכל הלב, ובמחירים נוחים באמת!

אז צור איתנו קשר ותתקדם גם אתה לאתר משלך! אין שום סיבה שתישאר מאחור.
צרו קשר עכשיו ותתקדמו לאתר משלכם  
או שלח הודעת ווצאפ

 

בניית אתרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד