י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אכזבה בציבור

האלוף רוני נומה הודיע: מסרב לקבל את תפקיד 'פרוייקטור הקורונה'

אלוף במיל' רוני נומה שפיקד על הסגר בבני ברק בחודש ניסן, הודיע למנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי כי הוא מוותר על התפקיד המורכב. 

האלוף רוני נומה הודיע: מסרב לקבל את תפקיד 'פרוייקטור הקורונה'
האלוף רוני נומה צילום: שוקי לרר

מי יעמוד בראש: שבוע לאחר הודעתו של שר הבריאות, מר יולי אדלשטיין, לפיה ימונה 'מפקד קורונה' שירכז את הטיפול במגיפה, הבהיר הערב מי שהי הצפוי למלא את התפקיד, האלוף במיל' רוני נומה, כי הוא 'מוותר' ולא יציע את מועמדותו לתפקיד.

כזכור, ההערכות היו שהאלוף במיל' נומה, שמילא בהצלחה את התפקיד לאחר שריכז את הטיפול הממשלתי בבני ברק בימי השיא של 'הגל הראשון', יקבל את התפקיד והוא יקח את המושכות לידיו.  אך הערב הפתיע נומה לאחר שהודיע כי אין בכוונתו לקחת את התפקיד, שאין ספק כי הוא אכן מאתגר במיוחד אך גם מורכב ויתכן שגם חסר סיכוי להצלחה.

בנוסף, נודע אתמול כי מי שכן הציע את עצמו לתפקיד הוא הרמטכ"ל לשעבר גבי אייזנקוט, אך לפי דיווחים שונים רה"מ מסרב להעניק לו את התפקיד, ככל הנראה מחשש שהוא ישמש כמקפצה פוליטית.

במקביל, הועלתה הצעה למנות את יו"ר ש"ס ושר הפנים הרב אריה דרעי ל'מפקד קורונה' למגזר החרדי, וזאת בשל פעילותו המוצלחת בתחום בגל הראשון. היום הודיע דרעי שהוא יהיה מוכן למלא את התפקיד, אך זאת אך ורק באם יצקו לתפקיד סמכויות.

בכל מקרה, כרגע נראה שאין מי שימלא את התפקיד הכה נחוץ, כשבשורה התחתונה נראה שישראל ממשיכה להתקדם לקראת המשבר הבריאותי הגדול בתולדותיה – מבלי שיש מי שעומד בראש והוא אחראי למנוע ולצמצם את המשבר.

קורונה רוני נומה פרופ' חזי לוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד