י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אומר ועושה

האוצר מתנגד ושרי ש"ס נמנעו בהצבעה על התוכנית הכלכלית

שרי ש"ס אריה דרעי והרב יעקב אביטן נמנעו בהצבעה בממשלה על התכנית הכלכלית שגיבש שר האוצר ישראל כץ, זאת בעקבות ההתנגדות במשרד האוצר לתכנית סלי המזון שיזם השר דרעי | "חובתי העליונה היא לסייע לאוכלוסיות המוחלשות, בעיקר בימים קשים אלה"

האוצר מתנגד ושרי ש"ס נמנעו בהצבעה על התוכנית הכלכלית
מארק ישראל סאלם, פלאש 90

בעקבות התנגדות במשרד האוצר לתוכנית סלי המזון שיזם השר אריה דרעי, שרי ש"ס נמנעו בהצבעה על התוכנית הכלכלית שעבר בשעה האחרונה בישיבת הממשלה המיוחדת.

בש"ס עדכנו כי יו"ר ש"ס השר אריה דרעי והשר לשרותי דת, הרב יעקב אביטן, נמנעו בהצבעה על התכנית הכלכלית שאושרה בממשלה, "לאחר שתכניתו של השר דרעי להקמת קרן ערבות להצלת האוכלוסיות המוחלשות בישראל, בעקבות משבר הקורונה, טרם אושרה".

כזכור, מדובר בקרן שנועדה להעניק ביטחון תזונתי לאוכלוסיות המוחלשות. שבימים האחרונים העלה השר דרעי את תוכניתו בפני רה״מ בנימין נתניהו ושר האוצר ישראל כץ שהביעו תמיכה בתכנית.

השר דרעי מסר: "לצערי, פקידי האוצר פועלים כדי למסמס את התכנית אולם הדיונים נמשכים. קרן הערבות למתן רשת לבטחון תזונתי משלימה את התוכנית הכלכלית של הממשלה. אני שמח על תמיכת שר האוצר ורה"מ אף ציין בישיבת הממשלה כי הדיונים בתכנית יימשכו ובעז"ה תהיה בקרוב התקדמות לקראת יישומה".

"לכן", הסביר השר, "החלטנו השר לשרותי דת ואני להימנע ולא להתנגד לתכנית הכלכלית. חובתי העליונה היא לסייע לאוכלוסיות המוחלשות, בעיקר בימים קשים אלה".

תנועת ש"ס יעקב אביטן משרד האוצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד