י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
אחרי גולן וסמוטריץ'

הנדל מציע: אהיה אחראי על הטיפול בקורונה במגזר החרדי

במהלך ישיבת הממשלה הציע השר יועז הנדל לקחת על עצמו את האחריות על הקורונה במגזר החרדי • עם זאת, הוא לא זכה למענה מרוה"מ ושר הבריאות 

הנדל מציע: אהיה אחראי על הטיפול בקורונה במגזר החרדי
יועז הנדל צילום: פלאש 90

השר יועז הנדל מציע לקחת על עצמו את האחריות על הקורונה במגזר החרדי. במהלך ישיבת הממשלה הוא העלה את ההצעה ולא זכה למענה מצד הגורמים בממשלה, ראש הממשלה או שר הבריאות.

"ביקשתי כעת מהממשלה שתמנה אותי לפרוייקטור מטעמה לטיפול בנגיף הקורונה במגזר החרדי והערבי", מסר השר הנדל בתום ישיבת הממשלה. נזכיר בראשית השבוע הציעו את עצמם בצלאל סמוטריץ' ויאיר גולן לתפקיד.

השר הנדל אמר "מהסתכלות פשוטה בנתונים אפשר לראות עליה דרסטית באחוזי התחלואה. כך לדוגמא, אחוז החולים הפעילים בבני-ברק עלה במעל 400% בחודש האחרון. אין לנו פריבילגיה להגיע לערים אדומות שוב רק בגלל אי הבנה של השטח, הצרכים שלו וחוסר יכולת לבנות אמון הדדי".

הוא הוסיף: "כל יום שהנגיף ממשיך להתפשט הוא מסכן חיים וממוטט את הכלכלה. אסור לנו לקחת את הזמן וחייבים לפעול מיידית. אני מציע את עצמי לתפקיד ומקווה שחבריי בממשלה יראו לנכון להענות לבקשתי. אם ירצו להחליף אותי אפנה מיידית את התפקיד, אינני אוחז בו בכוח, אבל בתקופה של חוסר וודאות, אין מקום לוואקום שקיים עכשיו".

יועז הנדל קורונה משרד הבריאות בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד