י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
צפו בראיון המלא

יעלון במתקפה: "בגלל שיקולים פוליטיים, אנשים מתו פה"

שר הביטחון לשעבר בממשלת נתניהו ממשיך להיות הסמן התקיף ביותר נגד ראש הממשלה ויוצא בהאשמה חמורה כלפיו כי "בגלל שיקולים פוליטיים שלו - אנשים מתו פה" | את הדברים אמר בראיון לצמד העיתונאים החרדים בערוץ כנסת

יעלון במתקפה: "בגלל שיקולים פוליטיים, אנשים מתו פה"
בוגי יעלון בראיון לגלסנר ובלום צילום: צילומסך ערוץ כנסת

שר הביטחון לשעבר וחבר האופוזיציה משה (בוגי) יעלון יוצא למתקפה חריפה כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות מצב התחלואה. בראיון לתוכנית 'שחור לבן' בהגשת עו"ד אבי בלום והעיתונאי משה גלסנר בערוץ 'כנסת'.

בדבריו האשים יעלון את ראש הממשלה בטענה כי "בגלל שיקולים פוליטיים שלו - אנשים מתו פה", כשלטענתו, "ברור לי שהבעיה היא נתניהו. אנחנו נמצאים במשבר מנהיגות מאוד חריף. ברור לחלוטין שזו מציאות קשה שיש לנו רה"מ עם כתבי אישום שמתעקש לאחוז בקרני המזבח".

יעלון הוסיף: "מה שנתניהו צריך לעשות - את מה שדרש מאולמרט. הוא על שיווק מניפוליטיבי - הייתי נותן לו עשר. אז, על ניהול, נתתי לו 5, היום אני נותן לו אפס".

השר לשעבר בממשלות נתניהו אמר כי מדובר ב"שיווק מניפולטיבי שקרי - חוסר אמון. יש נגיף, אבל כשאתה נוקט בצעדים ויוצא בהכרזה - לא כצעקתה. בינתיים מפעילים איכוני שב"כ ואתה מבין שזה לא בדיוק עניין".

הוא הוסיף לתקוף בחריפות וטען כי הוא "לא נחלץ מהמשבר כל עוד נתניהו מתנהג כמו ראש כנופיית פשע שיושב על כיסא רה"מ". יעלון טוען כי הוא שומע את הביקורת כלפי נתניהו דווקא ממשרד הביטחון בו הוא שירת כשר בעבר.

על אלימות השוטרים נגד הציבור החרדי אמר יעלון: "יש לי חמלה רבה למשטרה. גם זו שנשלחת למחאה בבלפור. שוטרים, כמו כל עם ישראל - מי שולח אותם? מי מנהל אותם? גם בזה אני רואה שיקול פוליטי".

משה בוגי יעלון קורונה ביבי נתניהו ערוץ כנסת משה גלסנר אבי בלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד