י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הצלחה מסחררת

גאווה ישראלית: הפיתוח החדשני הגיע עד לדרום אפריקה ואוסטרליה

הצלחה בינלאומית: חברת אריקה כרמל בע"מ, המוכרת בזכות פיתוח המכשירים החדשניים בי קיור לייזר לטיפול בכאבים בשימוש ביתי, ממשיכה לשבור שיאים • עד עתה שיווקה החברה את המוצר המהפכני ליותר מעשר מדינות ברחבי העולם, והיד עוד נטויה

   גאווה ישראלית: הפיתוח החדשני הגיע עד לדרום אפריקה ואוסטרליה
מכשיר הביקיור לייזר צילום: יח"צ

בי קיור לייזר כובשים את העולם. אחרי ששווק לעשרות אלפי בתים בישראל, הפיתוח הישראלי החדשני המסייע בטיפול בכאבים, הפך לשם דבר בכל העולם. כיום הוא כבר נמכר למדינות רבות ברחבי הגלובוס, ביניהן, דרום אפריקה, קנדה, ברזיל, אוסטרליה, גרמניה, ספרד, אנגליה, איטליה ועוד.  

אז מה מיוחד כל כך במכשיר המוגדר בפי רופאים "פריצת דרך בענף הרפואה"? 

למעשה, מדובר בפיתוח פשוט וחכם.

אם עד היום כשסבלנו מכאבי גב או כתפיים, היינו רצים ישירות לרופא המשפחה. ברוב המקרים היה שולח אותנו הרופא לאורתופד, ששלח אותנו לפיזיותרפיסט, שהורה לנו על טיפול מיוחד וכן הלאה. היום, בעזרת מכשיר הבי קיור לייזר, המעניק טיפול ביתי קצר ויעיל, נחסכים מאיתנו המון טרחה כאבי ראש מיותרים והתרוצצות.

המכשיר החדשני מטפל בבעיות אורתופדיות, כאבים, דלקות פצעים ופציעות ספורט. כמו כן המכשיר יעיל בהאצת תהליך ההחלמה לאחר פרוצדורות דנטליות. לא נאריך יתר על המידה על הסבר הטכניקה שבה פועל המכשיר, אך בקצרה ניתן לומר כי המכשיר הייחודי ממטפל בדלקת היוצרת את הלחץ מסביב לעצב , מה שבהרבה מקרים גורם לכאבים . כמו כן הלייזר שחודר דרך העור לרקמות מעודד שחרור אנדורפינים, שהם הורמונים טבעיים המיוצרים במוח וגורמים לשיכוך כאב.

בצורה הזאת ניתן לטפל בכאבי גב, דורבן, כאבי ברכיים, פריצת דיסק, פצעי סוכרת וכן למתן כאבים במקומות רבים בגוף, אפילו בדלקות חניכיים.

החברה משווקת כיום מספר דגמים של המכשיר, כשכל אחד בעל עוצמת לייזר שונה, מה שמאפשר התאמה מלאה למטופל על פי הכאבים מהם סובל.

שיווק המוצר ברחבי העולם הפך לסיפור הצלחה, כשגם מחקרים בינלאומיים תומכים ביעילות המכשיר וממליצים על שימוש בו. 

באולימפיאדת ריו 2016 אף נבחר לשמש כמכשיר הרפואי הרשמי המטפל בספורטאי המשלחת הישראלית

השימוש במכשיר פשוט וכולל טיפול העורך כ-8 -6 דקות לכל נקודת טיפול פעמיים בכל יום.  

אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים ותתחילו להקל על הכאבים

בי קיור לייזר כאבי גב כאבי רגליים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד