ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
בן 50 נלכד

אוטובוס התהפך בצפון; 18 בני אדם נפצעו

בעקבות תאונה שאירעה מוקדם יותר היום בצפון הארץ נפצעו 18 בני אדם - כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי לנפגעים • בן 50 שהיה לכוד באוטובוס חולץ על ידי כיבוי האש

אוטובוס התהפך בצפון; 18 בני אדם נפצעו
זירת התאונה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

18 בני אדם נפצעו הבוקר (שלישי) בתאונת שהתרחשה בכביש 89 סמוך לצומת כברי בצפון הארץ. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי לנפגעים, ביניהם לפצוע במצב בינוני, בשנות ה-50 שהיה לכוד באוטובוס וחולץ על ידי כיבוי האש, 15 מנוסעי האוטובוס ו-2 מהרכב הפרטי, במצב קל. 

"הגענו למקום עם כוחות גדולים של מד"א בהם, אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ ואופנועי מד"א. ראינו רכב פרטי מעוך ובסמוך, בצד הדרך אוטובוס הפוך על צידו", מתאר חובש על אופנוע מד"א סהר בראל. "בחלקו הקדמי של האוטובוס נלכד גבר בשנות ה-50 ולאחר שכוחות הכיבוי חילצו אותו, פינינו אותו בהכרה מלאה כשמצבו מוגדר בינוני. 15 נוסעים נוספים מהאוטובוס, יצאו ברובם עצמאית, 3 מהם שכבו מחוץ לאוטובוס. מהרכב הפרטי יצאו 2 נשים בשנות ה-30. ערכנו מיון ראשוני בשטח והענקנו לפצועים טיפול רפואי מהיר ופינינו אותם לבתי החולים כשמצבם קל".

דניאל מלכה נהג אמבולנס של איחוד הצלה סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות אוטובוס שהתהפך על צדו ורכב פרטי. בסיוע חובשים נוספים הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לפצוע בינוני ול-17 קל. חלקם פונו באמבולנס של איחוד הצלה למרכז הרפואי לגליל בנהריה".

אושרי אליהו ראש סניף איחוד הצלה במעלות דיווח מהזירה: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ואוטובוס. בשלב זה כלל הנפגעים בהכרה מלאה ובמצב קל ובינוני. הגענו למקום מספר צוותי רפואה של איחוד מנהריה, מעכו, ומעלות".

עם קבלת הדיווח על התאונה, המשטרה פתחה בחקירת הנסיבות. כתוצאה מהתאונה נחסמו לתנועה כביש 89 מצומת כברי לכיוון מזר ושוטרי משטרת ישראל מכווינים את התנועה לצירים חלופיים בהם כביש 70 לכיוון שלומי ולכביש 854 לכיוון מעלות. בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

תאונת אוטובוס תאונת דרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד