י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"הכנסה טובה, בפרט עכשיו"

מלונית קורונה ליד בית הספר? בקיבוץ יוצאים למלחמה

בקיבוץ איילת השחר שבגליל העליון  תתקיים היום הצבעה האם לאשר את הפיכת מתחם האירוח למלונית קורונה • בין בית הספר למלונית מפריד כביש אחד בלבד, והורי התלמידים יוצאים למאבק כנגד המיזם • המצדדים: "הכנסה טובה, בפרט בתקופה שכזו"

מלונית קורונה ליד בית הספר? בקיבוץ יוצאים למלחמה
חיטוי כיתה בבית ספר צילום: דוברות עיריית ירושלים

חברי איילת השחר יכריעו היום אם לאשר את הפיכת מתחם האירוח הכפרי למלונית. המצדדים: זו הכנסה טובה לקיבוץ, במיוחד בתקופה זו. המתנגדים: חוששים בעיקר ממה שיקרה ב־1 בספטמבר. כך מפרסמת הבוקר (שלישי) כתבת הצפון של "ישראל היום"-עדי חשמונאי.

הורים לילדי בית הספר היסודי "מבוא גליל", בקיבוץ איילת השחר שבגליל העליון, מוטרדים לקראת הצבעת החברים בקיבוץ. הללו צפויים להכריע היום אם מבנה האירוח הכפרי, הסמוך למוסד החינוכי שבו לומדים ילדיהם, יוסב למלונית קורונה.

במבוא גליל, בית ספר אזורי, לומדים ילדים מכל יישובי הגליל העליון. בימים אלו הוא מאוכלס על ידי תלמידי הכיתות הנמוכות במסגרת בית הספר של החופש הגדול. בין מבנה בית הספר לבין מתחם האירוח הכפרי של הקיבוץ מפריד כביש שרוחבו כשלושה מטרים בלבד.

אחד ההורים חבר הקיבוץ שילדיו לומדים בבית הספר, כתב בקבוצת הווטסאפ של ההורים: "זה הזמן שלנו להתנגד ולא לשלוח את הילדים לבית הספר שנמצא בכזו קרבה למלון קורונה. מדובר ב-250 איש, חולים מאומתים והמשפחות שלהם. יש הבטחה של פיקוד העורף לשמור אותם במתחם, אבל זה מתחם מאוד מאתגר מבחינת אפשרות הסגירה שלו, כי זה פרוס על מבנים רבים בשטח גדול. העסקה היא לשלושה חודשים בשלב ראשון. יש רעש גם באיילת השחר, אבל ההכנסה מכך טובה לקיבוץ. אז יש סיכוי שיאשרו אותו".

ורד זוסמן מקיבוץ עמיעד, ששני ילדיה לומדים במוסד הוסיפה ואמרה: "אני מקווה שחברי הקיבוץ יצביעו בהיגיון ולא לפי ההיגיון של הכיס. אנחנו בעיקר חוששים ממה שיהיה ב-1 בספטמבר. גם ככה אנחנו שומרים על הילדים שלנו ונמנעים מלצאת איתם למקומות הומי אדם, אז פתאום מביאים לכאן ועוד חולים מאומתים?".

קורונה איילת השחר בית ספר מלונית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד