י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בר סימן טוב הופיע וייעץ

המל"ל ביקש לסגור בתי כנסיות וישיבות - ראה"מ נתניהו דחה

בדיון התייעצות שהתקיים היום אצל ראש הממשלה בנימין נתניהו, בהשתתפות גורמי מקצוע כולל אורח מפתיע משה בר סימן טוב, המנכ"ל לשעבר של משרד הבריאות | המל"ל העלה דרישה לסגור את בתי הכנסת והישיבות וכן לצמצם התקהלויות לעשרה אנשים בלבד | נתניהו דחה

המל"ל ביקש לסגור בתי כנסיות וישיבות - ראה"מ נתניהו דחה
תפילה ולימוד בחצר ציון הרשב"י צילום: דוד כהן, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהן כינס הערב (שלישי) דיון מיוחד שהוגדר כ'דיון התייעצות', לדון על אפשרויות של החמרת ההגבלות לאור הזינוק בתחלואה שהגיע לשיא ביממה האחרונה עם למעלה מ-1,680 חולים.

בפגישה השתתפו ראש המל"ל מאיר בן שבת, ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ, שר האוצר ישראל כץ, שר הבריאות יולי אדלשטיין ואורח מפתיע בדיון היה מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר משה בר סימן טוב.

במל"ל הציגו מספר דרישות שיגיעו קודם החלטה אפשרית על סגר מלא שיגרום לקריסה כלכלית, ובהם: סגירת בתי הכנסת והישיבות, סגירת חופי הים, איסור התקהלויות עד 10 אנשים, סגירת חדרי הכושר והבריכות וכן סגירת המסעדות ואפשרות רק של משלוחים.

כאמור, ראש הממשלה דחה את הדרישות ובשלב הזה לא קיבל את הדרישות להגבלות נוספות, כך שהצוות צפוי לחזור ולהתכנס במקרה והעלייה תימשך בימים הקרובים ולקבל החלטות.

במשרד ראש הממשלה אמרו בתום הישיבה כי ראש הממשלה נתניהו הנחה לחזק את מערכת הבריאות בתוספת תקנים, תקציב ועיבוי כוח האדם. ראש הממשלה אמר כי יש לגבש סיוע כספי נוסף למשפחות. הפורום יתכנס שוב בימים הקרובים.

קורונה ראש הממשלה בנימין נתניהו המועצה לביטחון לאומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד