י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"מקרי מוות מחרידים ומיותרים"

תוך שעתיים: שתי גופות נמצאו במצב ריקבון

מתנדבי זק"א ממשיכים להיתקל במראות קשים ומחרידים. בתוך שעתיים הוזעקו המתנדבים לשתי זירות במחוז צפון, בהן אותרו גלמודים שנפטרו לפני כמה ימים ואיש לא דרש בשלומם, כך שהם הגיעו למצב איבוד צלם אנוש

תוך שעתיים: שתי גופות נמצאו במצב ריקבון
מתנדבי זק"א בפינוי גופה מדירה צילום: אהרן ברוך ליבוביץ

שתי גופות פונו במצב ריקבון תוך שעתיים. סמוך לשעה 14:30 התקבל דיווח במוקד זק"א על גופה במצב ריקבון ברחוב הלל בחיפה וסמוך לשעה 16:00 התקבל דיווח נוסף במוקד זק"א על גופה במצב ריקבון ברחוב הרצוג בקרית אתא.

ישראל שכטר מתנדב זק"א צפון סיפר: "מדובר באישה גלמודה בת 56 שנמצאה במצב ריקבון ברחוב הלל בחיפה, ככל הנראה היא נפטרה לפני מספר ימים. השכנים שהרגישו ריח נוראי הזעיקו את המשטרה והכיבוי שפרצו לדירה ומצאו את המנוחה ללא רוח חיים במצב ריקבון".

ישראל רביבו, מתנדב זק"א צפון שטיפל בזירה בקרית אתא סיפר: "מדובר בגלמוד בשנות ה-70 לחייו שגר לבדו, כשהגענו למקום סיפר לנו אחד השכנים שהקשר האחרון איתו היה לפני כשבועיים, ככה"נ המנוח החליק בבית לפני מספר ימים ונפטר, השכנים שהרגישו ריח נוראי הזעיקו את המשטרה והכיבוי שפרצו לדירה ומצאו את גופת המנוח על הרצפה בבית במצב של איבוד צלם אנוש".

מתנדבי זק"א טיפלו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים הרבים במשך שעות בזירה הקשה.

יהודה משי זהב יו"ר זק"א הוסיף על המקרים ואמר: "שוב מוזנקים מתנדבי זק"א לזירות קשות ולמקרי מוות מחרידים ומיותרים. אנא! שימו לב לשכנים שלכם פעם ביום כדי להציל את חייהם".

גופה במצב ריקבון איבוד צלם אנוש זק''א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד