ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

אקדמאים מהבית: הסטודנטים החרדים בחרו שוב באוניברסיטה הפתוחה

נתוני הלמ"ס מוכיחים: האוניברסיטה הפתוחה היא האוניברסיטה המועדפת על הציבור החרדי • עם אפשרות ללמוד מהבית, יכולת שילוב עבודה ולימודים ונציג ליווי לסטודנטים חרדים, האו"פ נערכת לכבוש את הפונים ללימודים גם בשנה"ל הקרובה

אקדמאים מהבית: הסטודנטים החרדים בחרו שוב באוניברסיטה הפתוחה
סטודנט באוניברסיטה הפתוחה צילום: יח"צ

בימים אלה, כשעתיד המשק והכלכלה לוט בערפל, גם שנת הלימודים הבאה נמצאת בחוסר וודאות מוחלט. בשלב זה קשה לדעת איך יראו הלימודים בכל מערכת החינוך. אך דווקא על רקע משבר הקורונה, מסתבר שהאוניברסיטה הפתוחה היא הפתרון המושלם עבור חרדים שמעוניינים לרכוש השכלה גבוהה בצורה מותאמת לאורח החיים החרדי וגם לימי הקורונה. לפי דו"ח חדש של הלמ"ס שפורסם השבוע, יותר ממחצית הסטודנטים החרדים שבחרו ללמדו בנתיב האיכותי של השכלה אוניברסיטאית – בחרו באוניברסיטה הפתוחה.

האוניברסיטה הפתוחה מאפשר לימודים במגוון דרכים: לימודים עצמאיים מהבית עם ספרים וחוברות; לימודים מקוונים באמצעות אתרי קורסים, הרצאות מצולמות ומפגשים בזום; וגם: לימודים בכיתות לימוד בכל רחבי הארץ עם מנחה שעוזר להבין את החומר. כמובן שהקורונה משפיעה גם על הלימודים באוניברסיטה הפתוחה, אך בגלל שהאוניברסיטה ערוכה תמיד לתמוך בכל דרכי הלימוד (בהתאם להעדפת הסטודנט) גם בתקופת הקורונה הלימודים נמשכים בצורה מלאה ותקינה. ודווקא עכשיו, הסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה מדווחים כי האיכות הגבוהה של חומרי הלימוד וההרצאות – הופכת את הלמידה לטובה ומשמעותית גם מהבית.

שיטת הלימוד מתאימה במיוחד לסטודנטים מהחברה החרדית שיכולים לשמור על סגנון החיים בלי שינוי לצד לימודים אקדמיים ברמה הגבוהה ביותר. לצד יתרון זה, מציעה האו"פ לתלמידים החרדים מגוון יתרונות נוספים, בהם: היעדר תנאי קבלה כמו תעודת בגרות או מכינה קדם אקדמית, יכולת לשלב עבודה לצד לימודים איכותיים לתואר, אווירת לימודים איכותית המותאמת לאורח החיים החרדי וכן נציג ליווי אישי לסטודנטים חרדים עד לסיום הלימודים.

לקראת שנת הלימודים הבאה, פותחת האו"פ מבחר עצום של 68 מסלולי לימוד לתואר במדעי המחשב, פסיכולוגיה, ניהול, כלכלה, חשבונאות, הנדסת תעשיה וניהול ועוד תארים איכותיים למקצועות מבוקשים ומשתלמים. באוניברסיטה הפתוחה גם מסלולים איכותיים לתואר שני במינהל עסקים, פסיכולוגיה חברתית, חינוך, מדיניות ציבורית ועוד.

ד"ר מושיק לביא, סמנכ"ל החדשנות באוניברסיטה הפתוחה: "בתקופה הנוכחית שוב מודגש היתרון הבלעדי של האוניברסיטה הפתוחה על פני מוסדות ההשכלה הגבוהה האחרים. בשנה האחרונה, כ-2,000 סטודנטים חרדים גילו את הפתרון האידיאלי שמשלב מוסד לימודים ברמה הכי גבוהה, לצד התאמה ושמירה על אורח חיים חרדי וסיוע ייחודי לסטודנטים חרדים המלווה אותם עד לסיום הלימודים. המענה הבלעדי שמציגה האו"פ, מעניק את הפתרון המושלם לסטודנט החרדי ובפרט על רקע התפשטות מגפת הקורונה".

אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים ותקבלו את כל האופציות להתקדמות המקצועית שלכם
או חייגו ל 072-395-2832
מענה טלפוני בימים א-ה 20:30-8:30 ובימי ו' 12:30-8:30


האוניברסיטה הפתוחה למידה מרחוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד