י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
תופסת טרמפ?

אחרי הספר שהוציאה; האחיינית קוראת לטראמפ להתפטר

מרי טראמפ אחייניתו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ קוראת לדוד שלה להתפטר מתפקידו • בספר שהוציאה רק לאחרונה, וכבר נמצא ברשימת רב המכר של אמזון מכנה מארי את דודה כ'סוציופת' • מארי מצהירה כי היא קבלה תואר דוקטור בפסיכולוגיה קלינית וכי "טראמפ עומד בכל הקריטריונים להפרעה"

אחרי הספר שהוציאה; האחיינית קוראת לטראמפ להתפטר
טראמפ צילום: רויטרס

מרי טראמפ, אחייניתו של הנשיא דונלד טראמפ, קראה לדוד שלה להתפטר מתפקידו כשהיא שוברת שתיקה לאחר שפרסמה ספר זיכרונות המתאר אותו כ"סוציופת".

"תתפטר", כך הגיבה מרי טראמפ כאשר המגיש הראשי של רשת ABC, ג'ורג' סטפנופולוס, שאל אותה איזה מסר יש לה לדוד שלה אם היא הייתה בחדר הסגלגל.

היא אמרה כי "הוא אינו מסוגל לחלוטין להנהיג את המדינה הזו, ומסוכן לאפשר לו לעשות זאת".

"ראיתי ממקור ראשון מה הדברים בהם הוא מתמקד, האנשים הלא נכונים יכולים לעשות נזק בטחוני שיכול להיגרם על ידי מתן אפשרות למישהו לחיות את חייו ללא דין וחשבון", אמרה. "וזה מדהים לראות את זה ממשיך עכשיו בסדר גודל הרבה יותר גדול." אמרה על הנשיא טראמפ.

הספר שכתבה נמצא כבר בראש רשימת רבי המכר של רשת אמזון.

מרי טראמפ היא אחייניתו של הנשיא טראמפ, בתו של אחיו הבכור פרד טראמפ, שמת בשנת 1981 עקב סיבוכים מאלכוהוליזם.

היא מכנה את הנשיא 'סוציופת' וטוענת שעבודת חייו הייתה מאמץ לרצות את אביו הקשוח פרד טראמפ האב, אותו היא מתארת ​​גם כ'סוציופת'.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים, מארי, פסיכולוגית בת 55, כותבת כי היא "מאמינה שדוד שלה עומד בקריטריונים להפרעת אישיות אנטי-חברתית, שבצורתה החמורה ביותר נחשבת בדרך כלל לסוציופתיה".

בנוסף היא טוענת, כי דונלד שילם לחבר שיעשה עבורו עבודת מבחן, בכדי שיוכל להתקבל לאוניברסיטת פנסילבניה עבור מגמת עסקים.

מארי מצהירה כי קיבלה תואר דוקטור בפסיכולוגיה קלינית ממכון דרנר למחקרים פסיכולוגיים מתקדמים, והיתה שנה שלמה בעבודה במחלקת הקבלה במרכז פסיכיאטרי במנהטן.

היא אמרה כי הנשיא "עומד בכל תשעת הקריטריונים" כמפורט במדריך האבחון והסטטיסטי להפרעות נפשיות.

עוד היא כותבת בספרה: "כשדונלד הודיע ​​על ריצתו לנשיאות ביוני 2015 לא התייחסתי לזה ברצינות. לא חשבתי שדונלד התייחס לזה ברצינות. הוא פשוט רצה את הפרסום החינמי של המותג שלו"

טראמפ הבית הלבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד