י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"השמאל האנרכיסטי"

השר אמסלם תקף: "אנחנו צעד קטן לפני אנרכיה מוחלטת" • צפו

השר דודי אמסלם התייחס במליאת הכנסת להפגנת העצמאיים אמש בירושלים ותקף: "מה שראינו ורואים בימים האחרונים זה עבריינות ואלימות שמכוונת במטרה אחת, להפלת ראש הממשלה במדינת ישראל" • צפו

השר אמסלם תקף: "אנחנו צעד קטן לפני אנרכיה מוחלטת" • צפו
דודי אמסלם צילום: דוברות הכנסת - עדינה ולמן

בנאום במליאת הכנסת התייחס השר המקשר בין הממשלה לכנסת להפגנה האלימה שנערכה אמש (שלישי), סמוך למעונו של ראש הממשלה בירושלים, שבמהלכה הותקפו עיתונאי חדשות 13 על ידי מפגינים.

השר דוד אמסלם אמר: "אמש היינו לדעתי עדים לאחד המחזות המבישים והמשפילים בתולדות הדמוקרטיה הישראלית במדינת ישראל. צפינו אמש בתמונות מירושלים, ראינו שם המחסומים מתעופפים על שוטרים, ביצים שהושלכו על כוחות הביטחון, הפרות סדר, אלימות פיזית קשה וגם אלימות מילולית מהחמורות שנראו במחוזותינו אי-פעם. כמובן שאין מה לדבר בכלל על כל הסיפור של המסכות, של שמירת ממרחק של מאות אנשים".

השר אמסלם תקף ואמר כי "מה שהשמאל האנרכיסטי מעולל בימים האחרונים זאת לא הבעת מצוקה בעקבות הקורונה, זו לא מצוקה של עסקים שנמצאים בקשיים. מה שראינו ורואים בימים האחרונים זה עבריינות ואלימות שמכוונת במטרה אחת, להפלת ראש הממשלה במדינת ישראל בכל דרך רק לא בדרך הדמוקרטית".

אמסלם הדגיש כי "האלימות הזאת נובעת מכך שהשמאל לא מצליח במערכות הבחירות להחליף את שלטון הימין במדינת ישראל ולכן הוא מתעל את התסכול שלו לאפיקים האלימים ביותר. אנחנו עוד צעד קטן לפני האנרכיה המוחלטת שמוביל אותה השמאל האלים והעבריין במדינת ישראל".

דודי אמסלם שמאל רדיקלי מפגיני שמאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד