י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
סדקים באופוזיציה

טיבי נגד לפיד: "יהיר ושקרן; לא נתייעץ איתך"

חבר הכנסת אחמד טיבי הביע במליאת הכנסת את זעמו נגד חבר הכנסת לפיד שתדרך בכלי תקשורת בשפה הערבית נגד ההחלטה של חלק מחברי הרשימה המשותפת לתמוך במועמדת הליכוד לוועדה למינוי שופטים •  "אל תשחק איתי משחקים, אל תתערב ברשימה המשותפת, כל הרשימה המשותפת תצביע אותו דבר" • צפו

טיבי נגד לפיד: "יהיר ושקרן; לא נתייעץ איתך"
אחמד טיבי בכנסת צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

קרבות בתוך האופוזיציה סביב הוועדה למינוי שופטים: הבוקר (רביעי), פורסם כי חלק מחברי 'הרשימה המשותפת' יתמכו במועמדת הליכוד. בעקבות כך, התראיין יאיר לפיד לאתר בשפה הערבית ותקף את טיבי, האחרון יצא למתקפה.

יו"ר סיעת 'הרשימה המשותפת', חבר הכנסת אחמד טיבי, תקף במליאה את יו"ר יש עתיד, חבר הכנסת יאיר לפיד: "נדבר על חוק היהירות, יאיר לפיד, יושב ראש האופוזיציה יוזם שיחה עם אתר בערבית כדי לומר להם שלא יעלה על הדעת שאחמד טובי ימכור את הערבים ואת הרשימה לליכוד בבחירות לשופטים".

"יאיר אתה שקרן, אתה יהיר וכנראה סעיף 'הזועביז' קפץ לך שוב", זעם טיבי ופנה ללפיד. "אל תשחק איתי משחקים אל תתערב ברשימה המשותפת כל הרשימה המשותפת תצביע אותו דבר".

טיבי הדגיש כי "הידיעה שסיעת רעם תצביע למועמדת הליכוד - אינה נכונה. אני מודיע מכאן והלאה לא נתייעץ עם יאיר לפיד כשנקבל החלטות".

חבר הכנסת טיבי תקף את לפיד שוב ואמר: "מאיפה בא היהירות שלך להגיד לנו מה לעשות, מתי פעם האחרונה תמכת במשהו שלנו?"

יאיר לפיד אחמד טיבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד