י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בתום הצבעה חשאית

מפלה לאיילת שקד: הפסידה בשתי החזיתות

בתום הצבעה חשאית מאחורי פרגוד במליאת הכנסת נחשפו התוצאות שמביאות לקואליציה את ההישג. עם היבחרם של הנציגים הרצויים מבחינתם, כשאיילת שקד מפסידה בוועדה למינוי דיינים דווקא על חודו של קול

מפלה לאיילת שקד: הפסידה בשתי החזיתות
הצבעה חשאית בכנסת צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

מפלה לאיילת שקד: בתום מאבק בכנסת ביממה האחרונה, ובצל החשש בקואליציה והאיום לפירוק הממשלה, נציגי הקואליציה ניצחו במאבק על מינוי נציגי הכנסת בוועדות השיפוטיות.

על פי התוצאות, בוועדה למינוי שופטים ניצחו חברי הכנסת צבי האוזר ואסנת הילה מארק, נציגי הקואליציה, כשחברת הכנסת איילת שקד מוצאת עצמה מפסידה את המירוץ.

גם בוועדה למינוי דיינים שהיה נראה כי מקומה של איילת שקד בטוח, ניצחה המועמדת השנייה חברת הכנסת מירב מיכאלי מסיעת 'העבודה'. שלצידה יכהן ח"כ ישראל אייכלר כנציג הקואליציה, שזכה ברוב של 83 קולות. קול אחד הפריד בין הניצחון של שקד בוועדה הזו.

גם בוועדה למינוי קאדים זכו חברי הכנסת מיכאל מלכיאלי שזכה ב-101 קולות, וכן חברי הכנסת אוסמה סעדי ומנסור עבאס, חברי הרשימה המשותפת.

ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב להפסדה של שקד וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "‏תקציב לישיבות עוד אין, החרדים סובלים מאפליה קשה וסגרים, ועכשיו הקואליציה של החרדים מכרה את הוועדה למינוי דיינים למירב מיכאלי, שבזה לקודשי ישראל וקידשה מלחמה נגד היהדות האורתודוכסית והרבנות. מזל שהחרדים בקואליציה...".

בתוך כך, העיתונאית יערה שפירא מדווחת ב'כאן 11' כי בליכוד מתחקרים כעת בכנסת, מי הם העריקים מהקואליציה שלא הצביעו לאסנת מארק וכן איך שקד קיבלה 65 קולות בועדה למינוי דיינים וכמעט נבחרה.

 

מינוי דיינים מינוי שופטים איילת שקד מרב מיכאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד