י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שניים אוחזין

פרסום ראשון: גפני דורש תוספת ליקואל - בוסו דורש ספרדים

אחרי מינויו של ניצב בדימוס אריק יקואל לאחראי על הקשר בין המגזר החרדי למשטרה, בסיעות החרדיות מבקשים תוספת כוח לניצב, כאשר גפני מציע שני מועמדים אשכנזים ומאידך ח"כ בוסו מש"ס מציע שני בכירים חרדים במשטרה לשעבר שמשתייכים לעדות המזרח • מי ינצח בקרב

פרסום ראשון: גפני דורש תוספת ליקואל - בוסו דורש ספרדים
גפני/בוסו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90/עדינה ולמן, דוברות הכנסת

פרסום ראשון: לאחר שהשר לביטחון פנים אמיר אוחנה מינה בתחילת השבוע את ניצב בדימוס אריק יקואל, לנציג שיגשר בין הציבור החרדי למשטרה, ברקע הזעם החרדי על התנהלות המשטרה, בסיעות החרדיות דורשים תוספת.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי חבר הכנסת משה גפני, העלה דרישה בפני ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר אוחנה, להוסיף ליקואל עוד שני נציגים לציבור החרדי, שהוא הציע שמות של חרדים שכיהנו במשטרה.

השמות עליהם הצביע גפני, הם סגן רב המשטרה לשעבר הרב משה גפני וישועה באואר, ששימש בעבר כדובר המשרד לביטחון פנים לציבור החרדי ויועץ לשר יצחק אהרונוביץ' בעת ששימש בתפקיד השר לביטחון פנים.

מנגד, חבר הכנסת אוריאל בוסו מש"ס דורש כי במקרה שיתווספו נציגים לקשר בין הציבור החרדי לשר לביטחון פנים ולבכירי המשטרה, יש למנות דווקא פקידי משטרה מטעם הציבור הספרדי.

בוסו שנמצא בקשר עם השר לביטחון פנים, מציע את הרב אליהו מוגרבי שהגיע לדרגת סגן ניצב במשטרה וכן את סגן ורב פקד הרב אשר מלמד, ששמו עלה כמועמד אפשרי לתפקיד רב המשטרה בעבר.

בסביבתו של השר לביטחון פנים אמיר אוחנה אומרים כי השר צפוי להודיע בימים הקרובים על מי יתווסף לאריק יקואל שכבר החל בעבודתו ונפגש עם גורמים בציבור החרדי ובמשטרה. ואף השתתף השבוע בישיבת סיעת 'יהדות התורה' בכנסת.

אמיר אוחנה אריק יקואל אוריאל בוסו משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד