י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ההישג של סגן השר

לראשונה: אלמנות האברכים הטריות יזכו במלגה

מיזם 'ביטוח לאברכים' שעבר בכנסת לפני כשנה אחרי מאבק של עשור שנים אותו ניהל סגן שר האוצר יצחק כהן, מגיע לידי מימוש, כאשר שלוש אלמנות טריות יזכו למלגה חודשית מכובדת במשך 15 שנים | סגה"ש ל'בחדרי': קורא "לאברכי הכולל שיזדרזו ויצרפו את כולם"

לראשונה: אלמנות האברכים הטריות יזכו במלגה
אילוסטרציה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

לאחר הפעילות שניהל סגן שר האוצר יצחק כהן במשך שנים ארוכות למען הוצאת המיזם 'ביטוח לאברכים', הוא יוצא לדרך ממשית עם פטירתם של שלושה אברכים בימים האחרונים שיזכו במלגה.

במהלך הימים האחרונים הלכו לעולמם שלושה אברכים בנסיבות טראגיות, שבחייהם נרשמו לתכנית 'ביטוח האברכים' ויזכו במשך 15 שנים למענק של 2,000 שקל בכל חודש שיעובר לאלמנות.

התכנית שיזם כהן כבר לפני כעשור נתקע במשך שנים בביורוקרטיה, כשבמהלך השנים הביע יו"ר ועדת הכספים חבר הכנסת משה גפני התנגדות לתוכנית, אך לבסוף התכנית עברה לפני למעלה משנה.

סגן השר יצחק כהן אומר ל'בחדרי חרדים': "צריך לדעת שברוך השם זה יוצא לדרך אחרי הרבה שנים של עמל והתנגדויות מיותרות, כל ציבור האברכים הקדושים יכולים לשבת וללמוד בניחותא".

"אנחנו מתפללים שאף אחד לא יזדקק לזה לעולם. ושיהיה להם אריכות ימים ובריאות איתנה", אומר כהן שמתייחס לפרסום ב'בחדרי חרדים' כי "לצערינו התבשרנו על שלושה אברכים שמשפחותיהם צפויות לקבל מילגה חדשה".

עד כה כ-35,000 אברכים הצטרפו למיזם וסגן השר כהן "קורא לאברכי הכולל שיזדרזו ויצרפו את כולם, העלויות הם קטנות והמדינה משתתפת", הוא מסכם.

גם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התייחס לנושא בישיבת הסיעה היום, ואמר: "במשך שנים בעיקשות והתמדה גדולה הוא לא ויתר עד שהוא הכניס את התוכנית ביטוח אברכים למשפחות ויש כבר אלפים שנרשמו ולצערינו מפטרו כמה אחדים שכבר מקבלים ביטוח של 2,000 שקל כל חודש".

ביטוח אברכים איציק כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד