י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מפלג את הליכוד

מתקפת שיא: ביטן נגד נתניהו "הגיע לשפל חדש"

דוד ביטן שהיה עד לא מכבר מנאמניו הקרובים ביותר של רה"מ נתניהו יוצא הבוקר (ה') למתקפה אישית כנגד נתניהו וזאת על רק הבחירות לראשות הליכוד העולמי והמאבק בין מיקי זוהר שנתמך בידי נתניהו אל מול יעקב חגואל • "נתניהו לוחץ על חגואל לבגוד במקורביו"

מתקפת שיא: ביטן נגד נתניהו "הגיע לשפל חדש"
נתניהו וביטן צילום: 90 מרים אלסטר פלאש

יו"ר ועדת העליה והקליטה דוד ביטן (הליכוד), מי שהיה מנאמניו הגדולים של ראש הממשלה ומזה תקופה נמצא בנתק לאחר שלא מונה לתפקיד שר כפי שהתחייבו לו, יוצא היום (חמישי) למתקפה אישית כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר הקואליציה מיקי זוהר.

ביטן צייץ הבוקר בחשבון הטוויטר שלו: "לצערי הרב הליכוד הגיע לשפל חדש". הוא מוסיף, "נתניהו ומיקי זוהר לוחצים על יעקב חגואל לבגוד בחבריו בליכוד העולמי ובסוכנות וזאת תוך כדי התניית מינויו של דני דנון לכהונה נוספת של שגריר אלא אם יפעל על פי דרישתם".

המתקפה מגיעה ברקע הבחירות לראשות הליכוד העולמי שם התמודד מיקי זוהר שזכה לתמיכת ראש הממשלה מול יעקב חגואל מקורבו של שגריר ישראל באו״ם היוצא שני דנון.

בתום הספירה בישראל זכה אמנם זוהר אך בהפרש צמוד, כאשר חגואל עשוי לזכות ברוב מוחץ בקולות בארה"ב וככל הנראה לזכות בתפקיד יושב ראש הליכוד העולמי ולהחיל תבוסה לראש הממשלה ולזוהר.

ביטן רומז כי נתניהו וזוהר פועלים מאחורי הקלעים בלחצים למנוע את ההפסד הצורב, כאשר ברקע עתידו הפוליטי של דני דנון, שעל פי הפרסומים שוקל להתמנות לתפקיד שגריר ישראל בפריז בתום הכהונה באו״ם.

דוד ביטן נתניהו מיקי זוהר יעקב חגואל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד