י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מה הופך את פרדס חנה ליעד הנדל"ן הכי מדובר לאחרונה?

משקיעים רבים עטים אחר קרקעות הנדל"ן בפרדס חנה, שהפכו להיות שיחת היום בקרב אנשים שמחפשים השקעה סולידית שתניב תשואה ענקית. צעד דרמטי של מועצת פרדס חנה והמיקום האסטרטגי, הפכו את השטח לפיסת נדל"ן רותחת

מה הופך את פרדס חנה ליעד הנדל"ן הכי מדובר לאחרונה?
הקרקע בפרדס חנה צילום: יח"צ

אם גם אתם שמעתם לאחרונה הרבה דיבורים על רכישת קרקעות בפרדס חנה, אתם לא לבד.
המועצה שנמצאת בתנופה אדירה בשנים האחרונות, היא כיום אחד מיעדי הנדל"ן הפופולריים ביותר.
ויש לכך מספר סיבות. ראשית, המחיר.

אין זה סוד כי מחירי הנדל"ן בארץ לא מפסיקים לטפס בשנים האחרונות. כך שמחד השקעה בענף הדיור והבנייה נחשבת כיום להשקעה מאוד יציבה, אך יחד עם זאת היא נמצאת על גבול הבלתי אפשרית.
אדם שברשותו חיסכון נאה בבנק, לא תמיד ימצא מה לעשות בו במידה ויפנה להשקעה בענף הנדל"ן.
לכן, רכישת קרקעות בפרדס חנה מהווה פתרון הולם עבור אותם אלה. לאחר מכירת דונמים רבים באזור, נותרו כעת מספר קרקעות בשלב אחרון לפני הפשרה, שעומדות למכירה בעלות מינימלית, החל מ 139,000 שקלים בלבד.

שטחי הנדל"ן נמצאים בהליך הסכם שיתוף נרחב שכולו ע"פ תמ"א 35, תחת חברת "טופ פרדס חנה" המשווקת את הקרקעות. השטח ממוקם ליד מתחם המסחר ביג שאושר לאחרונה לפיתוח, מה שעתיד גם לעלות בצורה חדה את ערך הקרקעות וגם לזרז את הליכי הבנייה באזור. כמו כן, מתחם הקרקעות נמצא בסמוך לתחנת רכבת ולכבישים 14 ו6 מה שמעמיד אותו במיקום אסטרטגי ביותר.

פרדס חנה- כרכור נחשבת כיום לאזור מגורים פופולרי ביותר, הנמצא במגמת זינוק.
פרויקטים רבים נמצאים בפיתוח, כולל השקעה רחבה בגינות ציבוריות ובמוסדות חינוך ומספר התושבים בה הולך וגדל וכיום מתגוררים בה מעל 40,000 תושבים.
חברת "טופ פרדס חנה" המתמקצעת בפיתוח מיזמי נדל"ן אטרקטיביים, זיהתה את הפוטנציאל הטמון במקום ולקחה תחת חסותה את הפרויקט, מתוך מחשבה על הרווחים והתשואה הנאה וכדי להבטיח עבור המשקיעים בה, עתיד כלכלי יציב ובטוח.

גם אתם רוצים לבנות את הבית שלכם בחצי המחיר? 

פרדס חנה פרויקט מגורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד