י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

איש זק"א טיפל בגופה, חש ברע - ונפטר

טרגדיה ברמלה: אבי חלה, מפקד זק"א באיזור רמלה, חש ברע במהלך טיפול באירוע ירי עצמי בעיר. הוא עצר מונית ובמהלך הנסיעה התמוטט ואיבד את הכרתו. ניסיונות ההחייאה לא צלחו

אבי חלה ז"ל. צילום: דוברות זק"א
אבי חלה ז"ל. צילום: דוברות זק"א

טרגדיה ברמלה: אבי חלה ז"ל, ראש צוות זק"א בעיר, בן 45, חש שלא בטוב במהלך טיפול באירוע ירי, בו שם קץ לחייו צעיר כבן 20.

תוך כדי עבודת הקודש חש אבי ז"ל ברע. הוא הזמין מונית כדי לנסוע לביתו, אולם למרבה הצער, במהלך הנסיעה הוא לקה בדום לב. כוחות רפואה שהוזעקו למקום החלו בנסיונות החייאה ממושכים, אך ללא הצלחה, ולרופא לא נותר אלא לקבוע את מותו.

ראשי אירגון זק"א מספידים את המתנדב אבי חלה ז"ל ואומרים: "הוא היה מהמיטב שבמתנדבים, ראש וראשון לכל דבר של התנדבות. רק לפני כשבוע ריכז אבי, כקמב"ץ, קורס שילוב מתנדבי זק"א ביחידת החילוץ הארצית של פיקוד העורף, במהלכו תירגלו עשרות מתנדבים, מכל רחבי הארץ, במשך כשבוע ימים, איתור וחילוץ מהריסות. אבי חלה ז"ל ששימש כקמב"ץ הקורס הביא להצלחתו הרבה בדאגה לפרטים הקטנים כגדולים.

"כמפקד צוות רמלה, השתתף אבי חלה ז"ל והוביל את מתנדביו בעשרות רבות של אירועים טראגיים קשים באיזור רמלה, אירועי רצח, תאונות רכבת ועוד. במסגרת אחריותו היה אבי חלה ז"ל המתנדב היחידי שטיפל בהתאבדותו של השחקן דודו טופז בכלא.

"במהלך שנות התנדבותו בזק"א נחשף אבי ז"ל למראות ומחזות קשים מנשוא. באירועים אלה ידע לתמוך ולעודד את חבריו המתנדבים להמשיך במצווה הגדולה של 'חסד של אמת' למרות הכל, ואף נבחר לפני מספר שנים כמתנדב המצטיין של האירגון".

מתנדבים בזק"א אומרים: "לרגע חשבנו שאנו חסינים מפני המוות, שנהפך לחלק מסדר היום שלנו, ולכן קשה לנו מאוד כשאחד מבני החבורה נפטר מיד לאחר עבודת הקודש".

הלוויתו של אבי חלה ז"ל תצא הערב בשעה 23:30 מביתו ברחוב ברנר 10 ברמלה לבית העלמין החדש בעיר.

אבי ז"ל, שעבד לפרנסתו כפקיד במס הכנסה, היה רווק.

ברוך דיין האמת.


בעת קבלת תעודת "מתנדב מצטיין" מראשי ורבני הארגון


במהלך קורס חילוץ מהריסות לפני כשבוע
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד