י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"חסר היגיון והרסני"

מתנגדים לסגר: בנט וסער תוקפים את הממשלה

בנט וגדעון סער יוצאים בהתקפה חריפה נגד הסגר הצפוי בסופי שבוע, "שני הנהגים מתקוטטים ביניהם ולא מתפקדים" 

מתנגדים לסגר: בנט וסער תוקפים את הממשלה
נתניהו, סער ובנט צילום: פלאש 90

בתגובה להחלטת הפורום המצומצם ולקראת אישור הממשלה הערב על סגר בסופי שבוע והגבלות חדשות, שר הביטחון לשעבר נפתלי בנט ובכיר הליכוד גדעון סער מביעים ביקורת על החלטת הממשלה, בטענות כי הסגר הצפוי בסופי שבוע לא צפוי לסייע להפחית את גל התחלואה.

"ההחלטה של קבינט הקורונה להפעיל סגר נרחב ממחר בבוקר היא מנותקת, חסרת הגיון והרסנית", אומר חבר הכנסת בנט וטוען כי "בגלל השליפה הזו, בשעה האחרונה בוטלו מאות הזמנות למלונות לסופ"ש הקרוב. נזק נורא, ומיותר".

‏בנט שהפך למומחה לנגיף הקורונה מסביר "הנתונים מלמדים אותנו שכשני שליש מההדבקות מתרחשות בבתים, בתוך המשפחה. ובכל זאת 95% מהחולים נשלחים לדירתם, אין כמעט הדבקות בטיולים. אין כמעט הדבקות בים. מעט מאד הדבקות במסעדות עם תו סגול".

‏השר לשעבר תוקף "הממשלה בתבהלה, ויורה לכל הכיוונים, ללא שום הגיון", הוא מוסיף, "במקום להתפלפל על סגירת בריכות, הממשלה חייבת לשלוח חולים למלוניות קורונה, להגדיל בדיקות, ולהכשיר כבר במהלך הסופשבוע עוד מאות חוקרי-מגעים ובשבוע הבא עוד 5000״.

‏עוד טוען בנט כי "אמון הציבור הוא משאב יקר, והוא נשחק עד תום. אף אחד לא מבין את ההיגיון, אף אחד לא מציג תכנית, לא מבנה "אקזיט" מהסגר", הוא תוקף את ראשי הממשלה בנימין נתניהו ובני גנץ "הציבור בתחושה של נוסעים באוטובוס לקראת צוק, ושני הנהגים מתקוטטים ביניהם ולא מתפקדים", שהוא מסיים בקריאה ״לראש הממשלה נתניהו להתעורר".

גם חבר הכנסת גדעון סער מהליכוד הביע התנגדות להחלטות שיאשרו הערב שרי הממשלה, וכתב ברשת הטוויטר: "אני מתקשה למצוא רעיון מסדר הגיוני בהחלטות שיובאו לממשלה הערב. הן יביאו בוודאות להחרפת הפגיעה בכלכלה אך ספק אם ישיגו את התכלית הרצויה. עדיף: לקיים עבודת מטה מסודרת ולא להחפז".

סגר נפתלי בנט גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד