כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024

אקספון 018 נמכרה לאיש העסקים דוד סלע

החברה נמכרה לפי שווי של 10 מיליון דולר. סלע ירכוש 69% מחברת השיחות הבינלאומיות. לפני חודש הודיעו אקספון וחברת הפרסום 'טריו' כי חתמו על הסכם התקשרות למתן שירות פרסום ויח"צ

מסיבת עיתונאים של אקספון. צילום: ארכיון
מסיבת עיתונאים של אקספון. צילום: ארכיון

חברת השיחות הבינלאומיות אקספון 018, נמכרת לאיש העסקים דוד סלע. בהודעה לבורסה נמסר כי אקספון, אשר מקיימת פעילות גם בבריטניה ובארה"ב, תמכור 69% מהחברה לדוד סלע, אשר ישלם 6.9 מיליון דולר, מה שהמשקף לחברה שווי של 10 מיליון דולר.

אקספון 018 החלה לפעול בשנת 2004 בתחום השיחות הבינלאומיות, עם רמות מחירים נמוכות מהמתחרות. במהלך השנים התרחבה החברה, ובשנה האחרונה הכריזה על פעילויות חדשות - אספקת אינטרנט וטלפוניה ביתית.

גם בשני השירותים הללו הציעה החברה מחירים נמוכים מהמקובל בשוק.

רק לפני חודש הודיעו אקספון וחברת הפרסום 'טריו' כי חתמו על הסכם התקשרות למתן שירות פרסום, רכישת מדיה, ייעוץ שיווקי ויחסי ציבור למגזר הדתי והחרדי.

018 אקספון, שעבדה עד כה עם משרד 'דמיון', פרצה דרך ביחסיה ההדוקים עם הציבור החרדי, בכך שהציבה את דגל שמירת השבת בראש מעייניה כחלק מתפיסת עולמה. בנוסף, חוסמת החברה כל אפשרות של חיוג דרכה, ליעדים בעלי תוכן לא ראוי.

עם זאת, במשך השנים אקספון לא הצליחה לצבור נתח שוק משמעותי בפעילויות שלה ובתחום השיחות הבינלאומיות נתח השוק שלה מוערך בכ-4%. בתחום האינטרנט והטלפוניה לחברה רק כמה אלפי לקוחות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד