י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
כמה שעות תפילה וחוזרים

יוזמה: כך יפתחו השמים לציון הישועות בבישטנא

ציונו של האדמו"ר רבי מרדכי מנדבורנה זצ"ל, הטמון בעיירה בישטנא שבמערב אוקראינה מסוגל לישועות דווקא בתשעת הימים, מאחר והבטיח ישועות גדולות לבאים להשתטח על ציונו בתשעת הימים. כעת מנסים לארגן טיסה בצל השמים הסגורים

יוזמה: כך יפתחו השמים לציון הישועות בבישטנא
העיירה בישטנא באוקראינה צילום: באדיבות המצלם

השמיים אמנם סגורים כמעט הרמטית, וכמעט שאין טיסות היוצאות מנתב"ג, אבל בשבוע הבא, מתארגנת קבוצה שתטוס בטיסת צ'רטר פרטית מיוחדת ונדירה, לפקוד את ציונו של הרה"ק רבי מרדכי מנדבורנה זי"ע בבישטנא שבאוקראינה.

כמפורסם בחצרות נדבורנה וקרעטשניף על פי המסורת מהרה"ק רבי מרדכי מנדבורנה זי"ע, מי שצריך ישועה מיוחדת יבוא אליו בתשעת הימים, ועל כן ויש מסורת רבת שנים לנסוע לציונו הקדוש אשר בעיירת בישטנא באוקראינה, וב"ה רואים שם ישועות גדולות.

בימים אלו מתארגנת טיסת צ'רטר מיוחדת מנתב"ג ללבוב, וזאת לאחר קבלת אישור עקרוני מהשלטונות באוקראינה שיתנו לחברי הקבוצה ויזת כניסה מיוחדת שתפטור את הבאים מבידוד באוקראינה, ואף תעניק כיסוי ביטוח רפואי לקורונה באוקראינה.

על פי התוכנית, תהיה אבטחה ממשטרת אוקראינה לאורך כל המסע על מנת למנוע התערבבות עם האוכלוסייה האוקראינית, למעט עם נותני השירות שיעברו בדיקת קורונה, וכמובן יחבשו מסיכה.

בבישטנא ישהו רק מס' שעות ומיד ימריאו בחזרה ארצה, כך, שלא תהיה שום התחככות עם האוכלוסייה המקומית כדי למנוע חשש להדבקה.

בישטנא אוקראינה תשעת הימים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד