כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"מודל ללמידה"

שר התקשורת ערך סיור ראשון בבני ברק

שר התקשורת יועז הנדל ערך היום סיור ראשון בבני ברק. בעת הביקור אמר: "ההתמודדות של בני ברק עם הקורונה צריכה להיות מודל ללמידה" | ראש העיר לשר: "בני ברק הפכה מעיר מתמודדת עם משבר שלא נראה כדוגמתו לעיר פורצת דרך ויצירתית שמהווה מוקד עליה לרגל"

שר התקשורת ערך סיור ראשון בבני ברק
השר יועז הנדל בביקור בעיריית בני ברק צילום: באדיבות המצלם

שר התקשורת יועז הנדל קיים פגישת עבודה וסיור לימודי ראשון בעיר בני ברק יחד עם בכירי משרדו ונפגש עם ראש העיר אברהם רובינשטיין, עם בכירי העירייה והחמ"ל העירוני. ביקור השר נערך בעיצומה של התפרצות חוזרת בישראל ונועד כדי לעמוד מקרוב על פעילות העירייה ותפקודה בניהול המשבר.

הביקור נפתח בלשכת ראש העיר בפגישה מצומצמת עם ראש העיר רובינשטיין, מנהל חמ"ל החירום אריק אדלר, מנכ"ל העירייה שמואל ליטוב ורמ"ט רה"ע דוד פינקל. בפגישה הציג ראש העיר לפני השר הנדל את התפתחות ציר האירועים במשבר הקורונה בבני ברק ואת הפעילות הנחרצת והעקבית של העירייה החל מהחולה הראשון שהתגלה בעיר.

בהמשך נכנס השר יחד עם צוותו לחמ"ל הקורונה העירוני, כדי לראות את הפעילות המתבצעת ברגע האמת. מנהל החמ"ל גזבר העירייה אריק אדלר הציג לפני השר את כל הפילוחים והנתונים של התפשטות הקורונה בעיר, את הריכוזים המשמעותיים של הקורונה ואת מיפוי השכונות והמערך המואץ וההיקפי של פינוי החולים מהעיר.

נושא נוסף שעלה במהלך הביקור, הוא הצורך של העירייה במשאבים נוספים כדי להיערך להשקעה בתשתיות תקשורת חדשות לעיר המותאמות לצפיפות הגדולה של אוכלוסיה בשטח העיר. ראש העיר הסביר לשר הנדל על צרכי התקשורת הייחודיים של בני ברק ועל המענה המותאם שיש לתת להם. השר ציין שהוא מכיר את הצרכים היחודיים של התקשורת במגזר החרדי. לדבריו "בתכנית השנתית של משרד התקשורת שתכלל בתקציב החדש, העיר בני ברק תהיה חלק מהשקעה בתשתיות תקשורת מתקדמות".

שר התקשורת יועז הנדל, יו"ר מפלגת 'דרך ארץ', אמר בעת הביקור כי "גל הקורונה השני מחייב אותנו להסיק מסקנות מהירות ולהתמודד עם עומס לא רגיל על שירותי הרפואה, התקשורת והחינוך. המפתח להתמודדות הממשלה באוכלוסיות עם משפחות מרובות ילדים הוא מודעות רבה ואמון בין הממשלה לאזרחים. בלי מפתח זה אנו כממשלה ניכשל, ונמצא את עצמנו שוב בהסגר מוחלט".

ראש העיר אברהם רובינשטיין אמר לאורחו כי "בני ברק הפכה מעיר מתמודדת עם משבר שלא נראה כדוגמתו לעיר פורצת דרך ויצירתית שמהווה מוקד עליה לרגל לגורמים המבקשים ללמוד ולדעת כיצד להתמודד עם הקורונה גם בריכוזי אוכלוסיה צפופים אחרים".

שר התקשורת הנדל הביע נכונות לתמוך בקידום תשתיות התקשורת בעיר וכן לסייע לעיר בפתיחת דלתות במשרדי הממשלה השונים כדי לשפר עוד את השירות לתושבים ואת התמודדות העירייה עם המשבר החמור.

יועז הנדל שר התקשורת אברהם רובינשטיין עיריית בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד