י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
על רקע תוכנית המענקים

סוער בליכוד; נתניהו מסמן את מרידור: "חתרנות פקידותית, לא נקבל זאת"

ראש הממשלה נתניהו שיתף היום (ו') פוסט שכתב ח"כ קרעי בו הוא תוקף את ראש אגף התקציבים שאול מרידור על התערבותו בתוכנית המענקים שהציג נתניהו • רה"מ הוסיף: "בלתי נתפס שפקידים מתדרכים נגד החלטות שהתקבלו בממשלה ופועלים לסכל אותן"

סוער בליכוד; נתניהו מסמן את מרידור: "חתרנות פקידותית, לא נקבל זאת"
שאול מרידור צילום: Miriam Alster/Flash90

נתניהו מסמן מטרה את ראש אגף התקציבים שאול מרידור ובליכוד נשמעות קריאות לפטר אותו מתפקידו, כשברקע התנגדות האוצר לתוכנית המענקים עליו הכריז ראש הממשלה ביום רביעי השבוע.

ראש הממשלה בנימין נתניהו שיתף היום פוסט של חבר הכנסת שלמה קרעי בו הוא תקף את מרידור. נתניהו הוסיף ואמר: "בלתי נתפס שפקידים מתדרכים נגד החלטות שהתקבלו בממשלה ופועלים לסכל אותן. לא נקבל זאת".

קרעי כתב בפוסט, "כבר הכרנו את התופעה שבה פקידים מנסים לשלוט במדינה נגד נבחרי הציבור. ראש אגף התקציבים באוצר, שאול מרידור, הפך זאת לאומנות. הוא מטרפד החלטות של ראש הממשלה נתניהו להעביר עוד כספים וסיוע לאזרחי ישראל - לעצמאיים, לבעלי העסקים, לשכירים ולמובטלים".

"בשעת משבר קשה זו ובכלל", הוסיף קרעי, "אסור לקבל זאת בשום אופן. תפקידם של פקידים הינו לבצע את מדיניות הממשלה. כל ניסיון להחיל מדיניות משלהם בניגוד למדיניות הממשלה מהווה חתרנות פקידותית".

"יתירה מכך, תדרוך עיתונאים נגד הממשלה והעומד בראשה וניהול מסע דה-לגיטימציה כנגד מדיניות הממשלה, הופכים את המציאות לבלתי נסבלת", סיים קרעי את ההתקפה על ראש אגף התקציבים.

שר האוצר ישראל כ"ץ יצא אף הוא נגד ראש אגף התקציבים שתחתיו, ואמר בתגובה לדברי ראש הממשלה, "עובדי המדינה נדרשים למלא אחר החלטות הדרג המדיני. במידה ויוצגו הוכחות למעשים מסוג זה, הדברים יטופלו במסגרת המשמעתית של שרות המדינה".

מרידור ראש הממשלה בנימין נתניהו שלמה קרעי ישראל כץ אגף התקציבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד