י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"אם איאלץ - אשלם את המחיר "

שוב מעוררת סערה: נתניהו צפוי לפטר את ח"כ שאשא ביטון

מחר (א') צפויה להתכנס ועדת הקורונה ולדון בהגבלות שאושרו בשבוע שעבר • ח"כ ביטון שכזכור בעבר הפכה את החלטת הממשלה ופתחה את חדרי הכושר הודיעה כי בכוונתה לעשות כך גם כעת • בתגובה הודיעו בליכוד כי רה"מ החליט לפטרה • המהלך דורש את אישור 'כחול לבן'

שוב מעוררת סערה: נתניהו צפוי לפטר את ח"כ שאשא ביטון
נתניהו וגנץ בישיבת ממשלה צילום: Marc Israel Sellem/POOL

לקראת דיון ועדת הקורונה מחר הצפויה לדון בהגבלות שאישרו שרי הממשלה ובהם גם סגירת חדרי הכושר, יושבת ראש ועדת הקורונה חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון הבהירה כי בכוונה לדחות את ההחלטה ובתגובה ראש הממשלה צפוי לפטרה מראשות הוועדה.

שאשא ביטון הבהירה הערב בראיון ל'החדשות' כי היא תדרוש את הנתונים שהביאו לסגירת חדרי הכושר ולפי זה היא תקבל החלטה האם לאשר את החלטת הממשלה, כזכור השבוע היא ביטלה את החלטת הממשלה בניגוד לדרישת ראש הממשלה.

בתגובה לדבריה הודיעו בליכוד כי ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט לפטר את שאשא ביטון מתפקידה, הדבר כרוך באישור כחול לבן, כך שיו״ר ועדת הכנסת חה״כ איתן גינזבורג צריך לאשר החלטה שכזו.

שאשא ביטון מסרה בתגובה לכוונת ראש הממשלה לפטרה: "אני חברה בקואליציה ומכבדת את החלטות הממשלה. חלק מרכזי מעבודת הכנסת הוא לבקר את עבודת הממשלה ואם יש טעויות - צריך לתקן".

עוד אמרה חבר הכנסת שאשא ביטון: "תפקידי לבחון את הדרך הנכונה ביותר להיאבק בנגיף, לשמור על בריאותם הנפשית והפיזית של האזרחים ולהציל את פרנסתם של רבבות עובדות ועובדים. באתי למטרה אחת, לשרת את עם ישראל. אם איאלץ לשלם בעבור זה מחיר אישי - אקבל את זה באהבה".

ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו), חברת ועדת הקורונה, מסרה בתגובה: "אם מדיחים יו"ר ועדה בכנסת בגלל עבודתו המקצועית זה מראה שראש הממשלה מפחד מהביקורת ושהוא הפך לדיקטטור במלוא מובן המילה. ואדוני הדיקטטור נתניהו, אם אתה חושב שזה ילך לך בקלות, אתה טועה".

כזכור, בתחילה השבוע הפכה חברת הכנסת שאשא ביטון את החלטה הממשלה ופתחה את חדרי הכושר, בתגובה הודיעו בליכוד על הדחתה אלא שבכחול לבן הודיעו כי יתנגדו בעקבות הביקורת ובליכוד חזרו בהם מההדחה והודיעו כי יענישו את שאשא ביטון בכך שחוקים לא יבואו לוועדה בראשותה.

מי שיצא להגנת חבר הכנסת שאשא ביטון, הוא חבר הכנסת גדעון סער מהליכוד שכתב "האיומים על ח"כ שאשא-ביטון מיותרים. היא אינה שואלת את השאלות לבדה. יש ויכוח עקרוני וחשוב האם נתוני התחלואה מצדיקים את החרפת הפגיעה בכלכלה ובפרנסה. ויכוח זה לא יוכרע באיומים. יש להציג נתונים, ככל שיש כאלה, ולשכנע את הכנסת ואת הציבור. הממשלה מכהנת מכח אמון הכנסת, ולא להיפך".

יפעת שאשא ביטון נתניהו מפלגת כחול לבן קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד