י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בבידוד הכל יכול לקרות

מהמתרחש בעידן הקורונה: המנכ"ל שהפך לראש ישיבה

מנכ"ל מוסדות פתח ישיבה חסידית במלונית קורונה, והפך גם אם לא רצה בכך, לראש ישיבה לא רשמי ל-30 בחורים מבודדים, שמשתייכים בכלל לחסידות אחרת משלו

מהמתרחש בעידן הקורונה: המנכ"ל שהפך לראש ישיבה
חיים מאיר ויזל עם הרבי מויז'ניץ צילום: שוקי לרר

עידן הקורונה מייצר הזדמנויות חדשות, כולנו גילינו בעצמנו בתקופה זו כישרונות ותכונות שלא ידענו עליהם, או שבעצם הקורונה היא זו ששינתה אותנו.

סיפור מרגש שמטלטל בימים אלה את נופשי 'מלונית כינר' שבצפון הגיע לידי 'בחדרי חרדים', על מנכ"ל מוסדות שהפך לראש ישיבה במלונית קורונה.

כידוע מאות משפחות מבודדות מהאוכלוסייה הכללית בימים אלה במלון כינר - שהוסב לחולי קורונה, בתחילת השבוע שעבר הגיעה למלון קבוצה של 30 בחורים מישיבת קרלין.

בין הנופשים שוהה גם ר' חיים מאיר ויזל, חבר מועצת העיר מודיעין עילית, ומנכ"ל המוסדות של ויז'ניץ בעיר, לאחר יומיים שראה כי הבחורים, מסתובבים ללא סדר ולא ממש מוצאים את עצמם במקום הזר הזה, הוא כינס אותם לבית המדרש של המלון, והחליט ביוזמתו לפתוח להם ישיבה חסידית בתוך המלון.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרב ויזל הבטיח לכל בחור 8 ש"ח עבור כל שעת לימוד ברציפות, ואכן, הוא ערך להם במשך כל השבוע סדרי לימוד, שעתיים לפנה"צ ושעתיים אחה"צ, מעין ישיבת בין הזמנים, כשהרב ויזל בעצמו משתתף איתם בלימוד, והבחורים רושמים כל שעה.

בכך הפך המנכ"ל הויז'ניצאי לראש ישיבה של הקרלינאים בתוך מלונית המבודדים, אמרו מעתה 'הגאון' רבי חיים מאיר ויזל.

קורונה חסידות קרלין חסידות ויז'ניץ חיים מאיר ויזל ראש ישיבה מלון כינר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד