י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אסטרולוגיה ומזלות

השמש נכנסת למזל אריה: איך זה משפיע על המזל שלך?

השבוע אנו נכנסים לחודש אב - "מזל אריה", שבו השמש נכנסת אל מזל פתוח יותר ומשפיעה בצורה ניכרת על שאר המזלות, לאילו מזלות כדאי לנצל חודש זה? ולאילו מזלות יש הזדמנות לקחת יוזמה במעשיהם?

השמש נכנסת למזל אריה: איך זה משפיע על המזל שלך?
מזל אריה צילום: pixabay

השבוע בכתבה, ברצוני להתיחס תחילה אל כניסת השמש למזל אריה בחודש אב.

חודש אב תחילתו בתשעת הימים, ימי דין. ימים לא קלים כלל, ימי חורבן שבואו לא נשכח את סיבת הסיבות על חורבן בית המקדש. שנאת חינם (כמה אקטואלי לצערי בימים אלו ) ומאמצע החודש לטו' באב שיא הימים הטובים שעליהם נאמר שלא היו ימים טובים לישראל כמו ט״ו באב. אז באופן סימבולי, חודש זה מייצג את התיקון החזק ביותר להפוך את חיינו מעצב לשמחה, מיגון לנחמה ואם נפרוט את הדברים, אז אכתוב ברחל ביתך הקטנה, זהו חודש מלכותי מאוד, אצילי מאוד, לא בכדי אריה הוא מלך החיות חמלה והנהגה, זה מהות המלוכה

השמש נכנסה השבוע לאריה ושם מקומה נוח יותר במזל הפתוח, במזל המרחבי, אחרי חודש ששהתה במזל סרטן הסגור יותר. מזל טוב לבני ובנות מזל אריה.

אפתח בקווי אופי. בני ובנות אריה ניכרים כבר מילדותם כמנהיגים מולדים ללא עוררין. ילדים בני מזל זה יובילו חברתית, יש להם גינוני מלוכה וצריך לשים לב בין מנהיגים מלידה (אריות) לבין שתלטנים או כוחניים שזה דווקא לא מאפיין בני מזל זה, אב אריה יתפאר בילדיו, ילביש אותם הכי טוב, ימקם אותם בכל מקום ראשונים.

יחד עם זאת יהיה ביקורתי מולם בציפיותיו. הלביאות ידועות כאמהות טוטליות, הן יגנו בחירוף נפש על משפחתן, (על הלביאה נאמר כמו בטבע שדואגת כל לילה להשחיז ציפורניים, כדי לטרוף את מי שיגע לה בגורים) לביאה נאמנה מאוד, ישרה, חברותית מאוד וממגנטת.

יחד עם זה ועם כל כוחותיה ונוכחותה הטבעית ביקום, בת מזל אריה יכולה להיות מנוצלת בלי שתשים לב הסיבה לכך, נאיביות). בני ובנות המזל חוו בשנתיים האחרונות לידה מחדש כל אחד בתחום התיקון האישי שלו, אלה שעשו עבודה פנימית יחוו בשנתיים הבאות קצירת פירות.

אריות בתקופה הקרובה יחושו הקלה אנרגטית לאחר יום ההולדת. צריך לזכור שתמיד לפני יום הולדת ישנה תחושה של עייפות כי כובד הכוכבים ממש מאחורה, עד ליום ההולדת שאז מתחילה אנרגיה חדשה.

התיקון המהותי למזל אריה (וכאן יש הזדמנות לכל המזלות להצליח דרך אנרגיית החודש הזה) למנף את כוח המנהיגות הטבעית ליצירת שלום. התקופה האחרונה, ועודנה, סוערת בגלי הסתה ואלימות.

לאריות יש כוח עצום לייצר גשר לקירוב לבבות גם במישור הפרטי והטבעות הכי אישיות כגון זוגיות, משפחה וחברים, וגם במישור הרחב יותר של השפעה עולמית ממש. האנרגיה בחודש הזה היא עצומה לטוב ולמוטב כפי שציינתי בתחילת הכתבה תחילת החודש לעומת סופו.

אז מי שישכיל החודש ליישר הדורים, לקרב לבבות, להציף אהבת חינם, יצליח בגדול, למזלות המים סרטן, עקרב ודגים כדאי החודש לנצל את כוח האריה וללמוד להנהיג עצמם ובני ביתם. לצאת מהקונכייה של עצמם, מזלות האדמה, שור, בתולה וגדי הזדמנות לקחת יוזמה במעשים. להנהיג את חייהם בסדר מחודש. מזלות האוויר, תאומים, דלי ומאזנים, כדאי החודש להוציא דברים מהכוח אל הפועל לא להישאר ברמת רעיון בלבד.

בשבועיים הקרובים יש להוריד ראש, להשתדל לא לחתום על חוזים, לשייט עד יעבור זעם ובנתיים לאסוף כוחות. מאמצע החודש האנרגיה משתנה להפליא. ממש מקצה לקצה. הכל ירגע יותר בעולם באופן יחסי והאופטימיות תחזור בע״ה (להערכתי גם בנגיף, נחוש הפוגה קלה)

המלצה חמה ממני. מאמצע אב מלאו מצברים, חזקו את הגוף והנפש, הרבו באוכל בריא, ויטמינים, הצטיידו בתוספי מזון המחזקים את המערכת החיסונית כהכנה לסתיו.

על מזלות האש (אריה, טלה וקשת) ובכללן אריה אכתוב בהרחבה בשבוע הבא. ובע״ה אף אתייחס למערכות יחסים של האריות עם בני ובנות הזוג והיכולת לתעל אותם, וכן  הזדמנויות לכל המזלות בקשר זוגי בחודש הזה, ותחזית שנתית כללית לאריות והלביאות.

שנזכה לקחת מהחודש אל חיינו להפוך את כל הבלתי אפשרי לאפשרי בגדול ועל זה נאמר ״בערב ילין בכי ולבוקר רינה״ וישועת ה״ כהרף עין.

מאת: שרה חיה חגירה - יעוץ והכוונה אישי, זוגי ועסקי.

אסטרולוגיה מזלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד