ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

אפשרויות הבילוי בעופר הקניון הגדול פתח תקוה – מהודרות • מגוון ענק של מסעדות בכשרות מהודרת בד"ץ בית יוסף

עופר הקניון הגדול פ"ת הוא הקניון היחידי במרכז הארץ שמציע לציבור המבקרים היצע עשיר ומגוון של בתי קפה, מסעדות ומזנוני אוכל מהיר בכשרות המהודרת של בד"ץ בית יוסף. אז אם אתם בדרך לקניון, יש לכם את כל הסיבות לקבוע את עופר הקניון הגדול פ"ת כנקודת היעד המושלמת עבורכם

אפשרויות הבילוי  בעופר הקניון הגדול פתח תקוה – מהודרות • מגוון ענק של מסעדות בכשרות מהודרת בד"ץ בית יוסף
קניון עופר פ"ת צילום: יח"צ

יוצאים לסיבוב קניות או בילוי? לא משנה אם חברתי או משפחתי, חשוב שתדעו! משהו טוב שישלים לכם את החוויה, יאפשר לכם לעצור להתרעננות ויהפוך אותה למושלמת, קורה ב 'עופר הקניון הגדול פ"ת' : מגוון ענק של מסעדות ובתי קפה הכי טובים, ביניהם מהרשתות המובילות, פועלים בקניון בכשרות מהודרת.

היצע המסעדות בכשרות המהודרת כולל את; קפה ביגה בקומה אמצעית, קפה גרג בקומה העליונה, מילק בר, סיצליאנו, בורגר ראנץ' ועכשיו חדש! גם קפה לנדוור - בקומה התחתונה.

למעלה מ 220 סיבות לבחור ב 'עופר הקניון הגדול פ"ת'-

המגוון המסעדות ובתי הקפה הוא תוספת ייחודית להשלמת ההנאה ומצטרף ליותר מ- 220 חנויות מותגים מובילים ובינלאומיים, ביניהם, ,H&M, ZARA, TOPSHOP ,footlocker, digital  ,  TOUS ,DIESEL  , I OPTIC, NYOU , ברשקה, אדידס, נייק קולומביה, פול אנד בר, פנדורה, צ'ילדרן פלייס, סברובסקי, ניין ווסט, מנגו, נאוטיקה, טימברלנד, קסטרו, רנואר ועוד.

כמו כן המתחם כולל מגדל משרדים ובו נמצא מלון מפואר מרשת PRIMA –  לצד שטחי משרד להשכרה, משרדים וירטואליים, מרחבי עבודה משותפים וחדר ישיבות מאובזרים ועם שירות מלא מבית Regus. בבית הרופאים שר"פ – תוכלו למצוא את מיטב הרופאים המומחים במגוון רחב של התמחויות, כיום לרשת 4 סניפים כולל מלון ההחלמה הרפואי טופ בילינסוןמרפאות שיניים ביניהן מכבידנט ומכון לצילומי שיניים אור השן ועוד.

שעות פעילות הקניון בימים ראשון עד חמישי בין השעות: 9:30 בבוקר ועד 22:00, בימי שישי בין השעות 9:00 עד 15:00 ובמוצאי שבת כחצי שעה לאחר צאת השבת ועד 23:00.

לקניון 9 קומות חניה עם 1,700 מקומות ושעתיים ראשונות , חניה חינם.

קניון עופר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד