י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הנפגעת הגדולה באסיה

קורונה: הודו שוברת שיא עולמי במספר הנדבקים ליממה

הודו שברה שיא עולמי עם מספר הנדבקים הגבוה ליממה. מקרי המוות כתוצאה מנגיף הקורונה מגיע ל-26,816 והופך את הודו למדינה שנפגעה באופן הקשה ביותר ביבשת אסיה

קורונה: הודו שוברת שיא עולמי במספר הנדבקים ליממה
נוף אופייני בהודו צילום: נתי שוחט, פלאש 90

הודו שוברת שיא עולמי מפוקפק עם מספר הנדבקים הגדול ביותר ליום. כמעט 39,000 מקרים חדשים תוך 24 שעות בלבד נמצאו ביממה האחרונה במדינה, מספר המקרים הכולל בהודו הוא-1,077,618.

משרד הבריאות בהודו דיווח גם על 543 מקרי מוות נוספים, מה שהביא את מספר ההרוגים הכולל ל 26,816. הודו היא המדינה שנפגעה הכי קשה באסיה.

הקורונה באוסטרליה:

תושבי מלבורן יידרשו ללבוש מסכות ברחוב החל מיום רביעי הקרוב, לאחר שויקטוריה, המדינה השנייה המאוכלסת באוסטרליה, ציינה שבועיים רצופים של עלייה דו ספרתית בזיהומים חדשים.

אנשים ייקנסו בסכום של 200 דולר אוסטרלי (122 אירו, 140 דולר אמריקאי) אם הם יימצאו ללא מסכות פנים, כך אמר ראש ממשלת ויקטוריה, דניאל אנדרוס.

"רובנו לא היינו עוזבים את הבית בלי המפתחות שלנו, לא היינו עוזבים את הבית בלי הטלפון הנייד שלנו. לא תוכלו לעזוב את הבית שלכם בלי המסכה. כיוון שחיוני לחלוטין להפסיק את התפשטות הנגיף הזה." הוא אמר.

"יש כמה סיבות לאי הצורך ללבוש מסכה, סיבות רפואיות או מקצועיות, כמו לימודים או ריצה, או לילדים מתחת לגיל 12." כך הודיע ראש הממשלה.

ויקטוריה, שבירתה מלבורן, רשמה 363 מקרים חדשים ושלושה מקרי מוות נוספים, מה שהביא את מספר המתים ל -122. באוסטרליה יש כ-12 אלף חולים.

הקורונה במקסיקו:

במקסיקו דווח ביום שבת על 7,615 מקרים חדשים ו - 578 קרבנות חדשים. בסך הכל יש במדינה 338,913 חולים ו-38,888 מקרי מוות. על פי משרד הבריאות, ככל הנראה המספר האמיתי של נגועים גבוה משמעותית מהמקרים שאושרו.

הקורונה בדרום אפריקה:

דרום אפריקה דיווחה בשבת על 13,285 חולים חדשים - המהווים כמעט מחצית מהמקרים באפריקה - והביאו את המספר הכולל ל -350,879 מקרים. המדינה מדורגת כעת במקום החמישי ברשימת המדינות שנפגעו באופן הקשה ביותר מהמגיפה.

מספר מקרי המוות הוא 4,948, אולם מועצת המחקר הרפואי של דרום אפריקה מדווחת בדו"ח האחרון כי במדינה היו 10,944 "מקרי מוות נוספים" בין מאי ליולי ביחס לשנה שעברה, מה שאומר שמקרי המוות בשל נגיף הקורונה, הם יותר גבוהים מהמספר הרשמי.

קורונה הודו דרום אפריקה מקסיקו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד