י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בזכות הקורונה

מבוטחי 'כללית' ייהנו מהפחתה בתעריפי הביטוחים

מנכ"ל קופת החולים כללית, פרופ' אהוד דודסון: "רואה בהפחתת התעריפים בזמן הזה של התפרצות הקורונה והקושי הכלכלי המוטל על משקי הבית צעד חשוב" • התעריפים החדשים - בפנים

מבוטחי 'כללית' ייהנו מהפחתה בתעריפי הביטוחים
קופת חולים כללית צילום: יעקב נחומי

בזכות ה'קורונה' תשלמו פחות: מבוטחי 'כללית שירותי בריאות' ייהנו מהפחתה של כמה שקלים בתשלומי השב"ן, וזאת לאחר שהקופה הודיעה כי תפחית החל מ-1 בספטמבר את הפרמיות החודשיות בביטוח המשלים. מנכ"ל הקופה רימז כי ההפחתה באה תוך התחשבות בתקופת הקורונה, שבה מתמודדים משקי בית רבים עם מצוקה תקציבית.

ההפחתה תבוצע בשני הרבדים – "כללית מושלם זהב" והרובד היקר יותר: "פלטינום". בקופה אומרים כי הפחתה זו מצטרפת לשתי ההפחתות שבוצעו בשנתיים האחרונות המסתכמות בכ-300 מיליון שקל בשנה, במצטבר, שהוחזרו למבוטחים באמצעות הוזלת הפרמיה. הפחתת הפרמיות תהיה בשיעור ממוצע של כ 7% ברובד "פלטינום".

על פי דו"ח השב"ן (ביטוחים משלימים) האחרון שפרסם משרד הבריאות בנובמבר 2019, תכניות השב"ן של ה"כללית" מעניקות את ההחזר הגבוה מבין כלל השב"נים: החזר של 85 אגורות במימוש כיסויים על כל שקל הכנסה, כלומר על כל שקל שאתם משלמים לקופה, אתם מקבלים בסופו של דבר 85% בחזרה. בנוסף, "כללית מושלם" היא תכנית השב"ן הכדאית ביותר מבחינת עלות הפרמיה לנפש ומציגה את ההכנסה לנפש הנמוכה ביותר מבין תכניות השב"ן.

מנכ"ל קופת החולים כללית, פרופ' אהוד דודסון, אמר: "אני רואה בהפחתת התעריפים בזמן הזה של התפרצות הקורונה והקושי הכלכלי המוטל על משקי הבית צעד חשוב ונדרש עבור מבוטחי הקופה. נמשיך ונפעל לטובת בריאות המטופלים ורווחתם בזמנים מאתגרים אלו וגם בזמן שגרה".

 

כללית קורונה ביטוחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד