ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"באופן אישי מאוד מודאג"

השר לביטחון פנים קורא לפרקליטה שתובעת את נתניהו להתפטר

בעקבות הפרסומים על עבירות בנייה שביצעה האחראית בפרקליטות על תיקי נתניהו, קורא לה השר לביטחון פנים להתפטר. כמו כן הוא מבקר בחריפות את מנדלבליט שלא עושה די נגד ההסתה המשתוללת נגד נתניהו ומשפחתו

השר לביטחון פנים קורא לפרקליטה שתובעת את נתניהו להתפטר
אמיר אוחנה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

השר לביטחון פנים ולשעבר שר המשפטים ח"כ אמיר אוחנה מ'הליכוד' קורא לפרקליטת מיסוי וכלכלה ליאת בן ארי להתפטר מתפקידה, זאת ברקע דיווחים על עבירות בנייה שלכאורה ביצעה בביתה הפרטי. דבריו צפויים לעורר סערה פוליטית.

לקראת השלב הבא במשפטו של ראש הממשלה נתניהו והשאלה האם יוכל לכהן בתפקידו ולנהל את המדינה במקביל למשפטו, אמר השר אוחנה; "ראש הממשלה הוכיח כי גם עם שתי ידיים קשורות מאחורי הגב ועיניים עצומות הוא מצליח להביא את ישראל להישגים הרבה יותר גדולים מכל יריב שנראה בזירה הפוליטית".

כשנשאל האם ראוי שליאת בן ארי תמשיך בתפקידה לאחר שנחשף כי לכאורה ביצעה עבירות בניה, אמר השר אוחנה כי אם זה אכן קרה זו "בושה וחרפה שמי שמטיפים כל היום לניקיון כפיים וטוהר מידות ושמירת החוק, וממציאים תיקים שלא היו – פתאום מתגלים בקלקלתם. בהחלט אני חושב שאין מקום שהיא תמשיך שם".

בראיון שהעניק ל'ערוץ 20' התייחס השר לביטחון פנים למכתב ששיגר ליועץ המשפטי לממשלה, ואמר: "לא רק שיש חשש, אני בטוח שאלמלא היחידה לאבטחת אישים – מישהו היה קם ועושה מעשה. אני רואה את השנאה, אני רואה את הקריאות, אלו לא קריאות מרומזות שדורשות פרשנות – אלו קריאות מפורשות".

"לצערי הרב מי שנטל לעצמו את הסמכות להורות אם לפתוח בחקירה או לא העבירות של הסתה לאלימות זה היועץ המשפטי לממשלה. אני מחיתי על ההחלטה הזאת ואני כופר בה, המשטרה צריכה לעשות את עבודתה ואני מצפה ממנה לעשות את עבודתה ובכל מקרה כזה לטפל במלוא חומרת הרצינות. כתבתי את המכתב הזה גם ליועמ"ש וגם לראש השב"כ שאחראי על האבטחה של ראש הממשלה", הוסיף והודה, "אני באופן אישי מאוד מודאג". כך אוחנה.

אמיר אוחנה השר לביטחון פנים בנימין נתניהו אביחי מנדלבליט ליאת בן ארי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד