י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
טובים השניים

זוג הנשואים מעל 60 שנה חלו בקורונה והחלימו יחד

זוג אנגלים הנשואים למעלה מ-60 שנה יצאו יחד מבית החולים לאחר ששניהם ניצחו את נגיף הקורונה. הבעל לאחר השחרור: "להשתחרר יחד, באותו יום זה אפילו יותר מיוחד מכיוון שהיינו יחד במסע ההחלמה שלנו"

זוג הנשואים מעל 60 שנה חלו בקורונה והחלימו יחד
אילוסטרציה צילום: pexels

ניצחו את הקורונה ויצאו יחד מבית החולים: ג'יליאן אנגלנד בת ה-88, ובעלה מייקל בן ה-91, השתחררו מבית הרפואה המלכותי בלסטר שבאנגליה ב-17 ביולי, לאחר שאושפזו במשך שלושה שבועות בשל הידבקותם בנגיף הקורונה.

הזוג, שהתחתן לפני 61 שנה, תמך זה בזה במהלך שהותם בבית החולים.

לורה לומאס, אחות במחלקת קורונה אמרה כי מר אנגלנד בן ה-91 כאמור, היה מקדים מידי בוקר כדי להתלבש לפני שצוותי הרפואה המטפלים הגיעו, כך שהוא יוכל להספיק לעבור ליד מיטתה של אשתו ולדרוש בשלומה, לאחר מכן היה ממשיך בדרכו לעשות תרגילי פיזיותרפיה.

גברת אנגלנד הייתה מתעניינת כל בוקר מה שלום בעלה וכשהוא הגיע לצד מיטתה, הם היו יושבים ומחזיקים ידיים ושותים כוס תה.

צוות בית החולים גם דאג שבני הזוג יאכלו את הארוחות יחד. לאחר שהשתחרר מבית החולים, אמר מר אנגלנד: "אני רוצה להשתפר בבריאות כדי לשמור על אשתי - בראש ובראשונה, אני רוצה להיות שם בשביל ג'יליאן".

"בזמן שהייתי בבית חולים לא ממש התגעגעתי לשום דבר כי ג'יליאן הייתה כאן והצלחתי לראות אותה כל יום. להשתחרר יחד, באותו יום זה אפילו יותר מיוחד מכיוון שהיינו יחד במסע ההחלמה שלנו". אמר מייקל הנרגש.

אחד מבניהם של הזוג, ראסל, אמר כי אביו מייקל עבר ימים קשים עם הנגיף, בשלב מסוים נאמר למייקל שיש לו רק 48 שעות לחיות, הוא יצר קשר עם שלושת בניו כדי להיפרד מהם, אך הבלתי ייאמן התרחש והוא התאושש.

מר אנגלנד הודה לעובדי מחלקת הבריאות בבית החולים שעבדו קשה כדי לוודא שבני הזוג, שגרים בלסטר, יוכלו לקבל טיפול באותה מחלקה. הוא אמר לצוות הרפואי: "חסד עובר דרך מאד ארוכה". אחד משלושת בניו של מר וגברת אנגליה הגיע ביום שישי לאסוף את הזוג והעניק מתנות לאנשי הצוות שטיפלו בהם.

בני זוג קשישים קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד