י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בסבב פגישות

בוקר של הכרעות; המענקים הלימודים וההגבלות יעלו לדיונים

יום מכריע: בשעות הקרובות צפויים להיפגש ראשי הממשלה נתניהו וגנץ לדון בתוכנית המענקים שהציג נתניהו ועל המשך הלימודים במוסדות החינוך • כמו כן, בשעה 11 תתכנס ועדת הקורונה להכריע בנושא ההגבלות שהטילה הממשלה בתום דיון לילי בחמישי שעבר • בדיון יוצג המתווה החילופי שיאפשר פתיחת חדרי כושר ומסעדות

בוקר של הכרעות; המענקים הלימודים וההגבלות יעלו לדיונים
נתניהו וגנץ חותמים על ההסכם צילום: באדיבות המצלם

הזינוק בתחלואה: במהלך השעות הקרובות צפויים להכריע במערכת הפוליטית במספר נושאים קריטיים עבור אזרחי ישראל.

חלק מההחלטות הנמצאות על הפרק הן: תוכנית המענקים שמעוררת מחלוקת פוליטית, צמצום הלימודים וההגבלות שהובאו בפני ועדת הקורונה.

כמו כן, בשעות הקרובות צפויים להיפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש הממשלה החליפי בני גנץ לדיון על תוכנית המענקים, כשעל השולחן מחלוקת בין 'כחול לבן' לראש הממשלה האם לתעדף את העצמאים או שמא להעניק מענק לכל אזרח.

זאת ועוד, ידונו ראשי הממשלה לצד פגישה בין שר הבריאות יולי אדלשטיין לשר החינוך יואב גלנט על המשך תנועת הלימודים, כשבמשרד הבריאות מבקשים לסגור חלק ממוסדות הלימוד כבר עכשיו ואילו במשרד החינוך מתנגדים.

ברקע הדיונים גם על פתיחת הלימודים בחודש אלול הקרוב, האם יפתחו את הלימודים במתווה קפסולות והאם הדבר יתאפשר טכנית במוסדות. יצויין, כי בהסדרות המורים מאיימים שלא לפתוח את הלימודים בעוד כחודש בעקבות מותה של הגננת בפתח תקווה.

בנוסף, בשעה 11:00 תתכנס ועדת הקורונה להכריע בנושא ההגבלות שהטילה הממשלה ביום שישי לפנות בוקר, בדיון שנערך אתמול הם הציעו מתווה חילופי שיאפשר שהיה בחופי הים והבריכות ופתיחת חלק מהמסעדות בשירות מצומצם.

על פי המתווה, הוועדה ביקשה מהממשלה לבטל את ההגבלות בחופי הים והבריכות, והמליצה לשנות את ההגבלות במסעדות ל-35% תפוסה במקום סגור, ובחוץ – לפי התו הסגול, וכן שינוי ההגבלות כך שיתאפשר פעילות
בחדרי הכושר למתאמן אחד בכל 10 מטר במקום 7 מטר כיום, להשאיר פתוח את המסלול הרכיבה בספארי ופתיחת אטרקציות תיירותיות באילת – כדי לפזר את האוכלוסייה על פני שטח רחב, ולמנוע את העומד בבסיס ההגבלות - ההתקהלויות.

קורונה נתניהו בני גנץ ועדה לימודים חדר כושר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד