י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ממאבק בנגיף למאבק על התקציב

קרבות הקואליציה; רגב: "בלי תקציב חד שנתי - נלך לבחירות"

הממשלה הוקמה, ואפילו ראש ממשלה חליפי כבר יש, אך תקציב המדינה נראה רחוק מכדי ביצוע • בראיון שהעניקה הבוקר (ה') שרת התחבורה רגב היא אומרת כי היא מקווה שב'כחול לבן' יאשרו את התקציב החד שנתי ומאיימת כי באם לא יגיעו לתקציב מדינת ישראל תצעד שוב לבחירות

קרבות הקואליציה; רגב: "בלי תקציב חד שנתי - נלך לבחירות"
נתניהו וגנץ בישיבת ממשלה צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ

השעון דוחק והמועד בו נקבע בחוק כי יש להעביר את תקציב המדינה כבר כאן, חילוקי הדעות בתוך הקואליציה סביב סוג התקציב בין 'הליכוד' ל'כחול לבן' עדיין לא נפתרו, והשרה מירי רגב משגרת איום ברור לפירוק הממשלה והליכה לבחירות.

בראיון שהעניקה הבוקר (שני) ברשת ב׳ אמרה שרת התחבורה מירי רגב על התקציב כי: "מקווה שכחול לבן תאשר תקציב חד שנתי. אנחנו באוגוסט, אם לא נגיע לתקציב נלך לבחירות. גם ל-3-4 חודשים, זה קודם כל להזרים כסף. איך אפשר לקבוע מה יהיה בעוד שנה? אם אין תקציב הולכים לבחירות".

לגבי חילוקי הדעות סביב תוכנית המענקים של ראש הממשלה אמרה השרה רגב, "אי אפשר לחלק את הכסף דיפרנציאלית. הכסף לא יגיע אם יחולק דיפרנציאלית. השרים יושבים עכשיו על מודל כדי לדייק אותו יותר. זה גם מנוע צמיחה למשק. אנחנו רוצים שאנשים יקבלו".

השרה התייחסה גם למאבק מול יושבת ראש וועדת הקורונה יפעת ביטון שמנסה לשנות את החלטות הממשלה, ואמרה: "שינוי החלטת ממשלה זה לא אחראי. הכנסת חשובה, אפשר לבקר את הממשלה, לשאול שאלות אבל לא לבטל את ההחלטות. טוב החליט ראש הממשלה שצריך להדיח יו"ר ועדה שלא שומע את הדברים ומחליט על דעת עצמו".

תקציב 2020 מירי רגב בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד