י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מספר המונשמים עלה

העקומה משתטחת? פחות מאלף חולים ביממה

אחרי ימים ארוכים ונתוני תחלואה גוברים לראשונה נראה כי מספר החולים המאובחנים ביממה ירד בצורה ניכרת • ביממה האחרונה אובחנו פחות מאלף חולים, ורק הימים הבאים ילמדו האם אכן זו מגמה או תוצאה ממספר הבדיקות הנמוך יחסית

העקומה משתטחת? פחות מאלף חולים ביממה
שוק מחנה יהודה צילום: Nati Shohat/Flash90

לאחר ימים ארוכים בהם היה נראה כי ההתפרצות יוצאת משליטה, לראשונה מזה כשבועיים, הנתונים מלמדים על פחות מאלף חולים חדשים שאובחנו ביממה האחרונה.

למרות המספרים המעודדים, טרם ברור האם מדובר במגמה, או שמא הדבר קשור למספר הבדיקות הנמוך באופן יחסי, או כתוצאה מגורמים אחרים. כך או כך, ראש הממשלה נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין עדיין נחושים בדעתם להחמיר את ההכבלות במטרה לעצור את ההתפשטות.

951 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל במהלך היממה האחרונה, בכך עלה מספר החולים מתחילת ההתפרצות הנגיף בארץ ל-50,714. כך עולה מנתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר (שני). על פי הנתונים, אמש בוצעו 19,337 בדיקות לחשודים כחולי קורונה.

מספר החולים הפעילים עומד נכון להבוקר, על 28,424. מנגד, מספר המונשמים ממשיך לעלות בקצב מהיר ועומד כעת על 75 חולים הזקוקים למכונת הנשמה - עלייה של שלושה חולים במספר המונשמים מאז אמש - מתוך 259 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים. ארבעה חולי קורונה נוספים נפטרו מאז אמש בשעות הערב, כך שמספר הנפטרים עומד על 415. 19,337 חולים החלימו עד כה מהנגיף.

בתוך כך, על פי תמונת מצב חולים בקורונה בצה"ל -נכון אמש  (א'), 826 משרתים בשירות סדיר, קבע ועובדי צה"ל מאובחנים כחולים בקורונה. כולם במצב קל. נכון ליום א', 8,125 משרתים נמצאים בבידוד ביתי

 

קורונה חולי קורונה משרד הבריאות צהל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד