י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
חום קיצוני

היכונו: אלו הימים החמים ביותר בשנה

על פי מכון דוידסון, בימים אלו מדינות רבות חוות את ימות הקיץ הרותחים ביותר בשנה, כולל מדינת ישראל. מה ההסבר לכך? ומה ניתן לעשות כדי להימנע מהתייבשות? על כך ועוד בכתבה שלפניכם

היכונו: אלו הימים החמים ביותר בשנה
שרב צילום: pixsby

חודשי יולי-אוגוסט ידועים כחודשים הכי חמים בשנה. זו התקופה בה אנו מורידים מעלות במזגן, נוטים להישאר בבית וממעטים להסתובב בחוץ, לצרכים שאינם חיוניים. אולם גם בתוך חודשים אלו ישנם ימי שיא בהם הטמפרטורות עולות באופן חריג. על פי מחקרים, בשבועות אלו אנו נחוש את מעלות החום הגבוהות ביותר בשנה.

ההסבר לכך בקצרה קשור לחשיפת כדור הארץ לשמש. באופן מפתיע היום בו חצי הכדור הצפוני (בו גם מדינת ישראל) נחשף לשמש באופן מלא הוא 21 ביוני ועל כן זהו גם היום הכי ארוך בשנה.
אם כך, ודאי תְשאלו מדוע דווקא יולי אוגוסט הם החודשים הכי חמים בשנה? שאלה מצוינת. מסתבר כי החום שאנו חווים הוא תוצאה של תהליך בו כדור הארץ פולט את קרני השמש בעוצמה רבה יותר מאשר נקלטו אצלו. התהליך אורך בין 4-6 שבועות. בחישוב מהיר נמצא כי התקופה הנוכחית היא התקופה החמה ביותר בשנה באזור זה של כדור הארץ.

מומחים מזהירים כי בימים החמים של השנה אנו עלולים לחוות התייבשות בלי שהגוף ישלח לנו אותות אזהרה מוקדמים. ''כשאנו יושבים להנאתנו תחת הקור המקפיא של המזגן, אנו לא תמיד מבחינים בכך שהגוף זקוק נואשות לנוזלים, בגלל החום הכבד ששורר בחוץ" אומר לנו מומחה מטעם חברת אפיקים. לטענתו ריבוי שתיית מים בימים כאלה היא הכרחית עד קריטית ממש. "משפחה שרוצה להיות בטוחה כי ילדיה שותים מספיק ובטוחים מפני סכנות הקיץ, מוכרחת לרכוש מיני בר עם מים קרים שבאופן מוכח מגדילים את היקף השתייה במשפחה".

ברשות חברת אפיקים סוגי מיני בר רבים, על איזה מיני בר אתה ממליץ באופן אישי?
"לציבור החרדי, מומלץ ללא ספק להשתמש במיני בר נועם 1. מעבר לכך שיש בו טכנולוגיה עילית במחיר מעולה, הוא גם נותן מענה מושלם מבחינה הלכתית. נועם 1 מאפשר לשתות מים חמים וקרים גם בשבת ללא שום חשש הלכתי והוא מוצר הדגל שלנו. במיוחד בקרב המגזר החרדי".

אז אם גם אתם חוששים מהימים החמים האורבים לפתחנו, כדאי שתשקלו רכישת מיני בר מים שיוריד מכם המון דאגות וימנע סכנות מיותרות.

מחירים:

מיני בר פנמרה – 39 שקל לחודש  - שנה אחריות יצרן – וחצי שנה סנן
נועם 1 – 79 שקל לחודש ל3 שנים – שנה אחריות יצרן – סנן לחצי שנה

אין לכם עדיין מכשיר מיניבר למים מסוננים חמים וקרים ואתם רוצים להנות מקיץ מושלם ובטוח? השאירו פרטים ונחזור אליכם  

עומס חום קיצוני נעם1

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד