י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אנחנו, בנט וליברמן"

יאיר לפיד תוקף: "נתניהו צריך להתפטר. הוא נכשל, איבד שליטה"

יו"ר האופוזיציה חבר הכנסת יאיר לפיד ניצל את ישיבת סיעת 'יש עתיד' שנערכה היום ובפתחה תקף בצורה קשה את התנהלות הממשלה והעומד בראשה בכל הנוגע להתמודדות עם משבר הקורונה. "תוך 48 שעות, נקים פה ממשלת חירום אמיתית. ממשלת אחדות אמיתית" • צפו בדבריו

יאיר לפיד תוקף: "נתניהו צריך להתפטר. הוא נכשל, איבד שליטה"
לפיד/נתניהו צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ/הדס פרוש, פלאש 90

על רקע הניהול המקרטע של הממשלה בכל הנוגע למשבר הקורונה, ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד תקף היום (שני), בפתח ישיבת הסיעה את ראש הממשלה. "בנימין נתניהו צריך להתפטר. הוא נכשל. הוא איבד שליטה".

לפיד אמר כי "אם נתניהו יתפטר, תוך 48 שעות, נקים פה ממשלת חירום אמיתית. ממשלת אחדות אמיתית.

עוד הוסיף יו"ר יש עתיד כי "אין לאזרחי ישראל זמן יותר. אנחנו במצב חירום. אני קורא לכל סיעות הבית: הגיע הזמן להראות לו את הדרך הביתה. המדינה יותר חשובה מכולנו. נתניהו צריך ללכת הביתה. היום".

"זה כישלון מקיר לקיר. הכל על שמו". קבע לפיד ואמר כי "בינואר הקרוב, בשיא גל החורף של הקורונה, הוא יישב שלוש פעמים בשבוע על ספסל הנאשמים".

"נתניהו עשה בעבר דברים טובים" ניסה לפיד לרכך במעט, "אבל זה נגמר. אי אפשר להמשיך ככה. הוא צריך ללכת".

"אומרים לנו, "מה אתם רוצים, בחירות?" לא. לא צריך בחירות". משיב לפיד, "אם נתניהו יתפטר, תוך 48 שעות, נקים פה ממשלת חירום אמיתית. ממשלת אחדות אמיתית. לא ממשלת המנותקים הענקית שנתקענו איתה. הדבר האמיתי. 18 שרים. ממשלה יעילה, חדה, חדורת מטרה.

יו"ר האופזיציה הוסיף כי "ברגע שנתניהו יתפטר, כולם יצטרפו. יאחדו כוחות. אנחנו, בנט, ליברמן. נביא לשולחן נסיון, תוכניות עבודה מסודרות, יכולות ניהול משברים. כל מה שאין עכשיו".

"אין לאזרחי ישראל זמן יותר. אנחנו במצב חירום. אני קורא לכל סיעות הבית" אמר לפיד לסיום, הגיע הזמן להראות לו את הדרך הביתה. המדינה יותר חשובה מכולנו. נתניהו צריך ללכת הביתה. היום".

יאיר לפיד בנימין נתניהו קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד