י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לא רק ספורט

בנו של השחקן המפורסם מתכנן חתונה יהודית

בנו של כוכב נבחרת אנגליה לשעבר בכדורגל, דיוויד בקהאם, מתכנן לערוך עם ארוסתו חתונה כדת משה וישראל. שני הצדדים בעלי היסטוריה יהודית במשפחתם

בנו של השחקן המפורסם מתכנן חתונה יהודית
דיוויד בקהאם צילום: פייסבוק

ברוקלין בקהאם, בנו של השחקן היהודי המפורסם דייויד בקהאם שהתארס לפני מספר ימים, מתכנן טקס חתונה יהודי. על פי הדיווח ב"דיילי מייל" הטקס יהיה תחת חופה, וגם חתימה על כתובה, שכן גם סבא רבא של ברוקלין וגם אביה המיליארדר של ניקולה הם יהודים.

אמה של הארוסה לא יהודיה, אביה יהודי, אך הם גידלו את הילדים באווירה יהודית וחגגו אל החגים היהודיים. סבו של ברוקלין היה יהודי, לא ברור אם ברוקלין יהודי על פי ההלכה. האירוסין לא עברו בשקט, חברתו לשעבר של ברוקלין, לקסי פנטרה אמרה כי ברוקלין לא כשיר לנשואין.

"כשהחלו לדבר על עתידם, ברוקלין הסכימה לחתונה יהודית. אמנם זה לא יהיה אורתודוקסית, או סופר דתי, אך ככל הנראה הוא יכיל אלמנטים מסורתיים." נמסר מצד החתן.

ארוסתו פלץ היא בתו של המיליארדר היהודי ומנהל קרנות הגידור נלסון פלץ, שלפי הערכה שווה בערך 1.5 מיליארד דולר. לנלסון פלץ יש עשרה ילדים, והוא הוציא למעלה מ -2 מיליון דולר על הבר מצווה של בניו התאומים בשנת 2016 והוא תומך נלהב של מטרות יהודיות בארצות הברית ובישראל.

לדיוויד בקהאם עצמו יש שורשים יהודיים מצד מצד סבו, ג'וזף ווסט, הוא התבטא בעבר ואמר כי הוא זוכר את הביקורים של סבו בבית הכנסת, "אני מרגיש קרוב ליהדות יותר מאשר לכל דת אחרת, על אף שאיני חי על פי ציווייה או אמונתה", אמר. לגבי שורשי אמו לא ברור אם יש לה קשר לדת היהודית.

דיוויד בקהאם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד