י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ארבע סוגים

הבחירה המושלמת לחתונה: הטיפים שיעשו לך סדר בשמלת הכלה שלך

בתקופה זו כאשר אין באפשרותך ללכת ולבחור שמלת כלה, תוכלי להתארגן ולקחת את הטיפים הללו בכדי שתגיעי מוכנה בזמן המתאים לבחירת שמלת כלה מושלמת עבורך

הבחירה המושלמת לחתונה: הטיפים שיעשו לך סדר בשמלת הכלה שלך
שמלות כלה צילום: pixabay

לכל אחת מאיתנו יש בד"כ בראש, תמונה של שמלת הכלה שבה היא רוצה בסופו של דבר לפסוע אל החופה. השמלה הזו מתכתבת עם הסגנון שאנחנו אוהבות והכי מתחברות אליו. למי מכן שעדיין לא בטוחה מהו הסגנון שהיא מעדיפה, אספתי לכן את הסגנונות הבולטים של שמלות כלה כיום.

שמלת כלה קלאסית – שמלה נקיה ואלגנטית ללא קישוטים מוגזמים או שרוולים מנופחים. החלק התחתון בד"כ בגזרת A עד לקו הרצפה, לעתים עם מעט נפח עם שכבות של טול ותחרה או בדים חלקים. מדובר במראה מחטב ונינוח שיכול להשתנות מעט משמלה לשמלה. ניתן לשלב גם פנינים, אבני חן או תחרה.

שמלת כלה וינטאג' – בשנים האחרונות יש חווית חזרה אל העבר. הגזרות משנות השלושים עד השבעים חוזרות לאופנה. שמלות אלו נותנות תחושה של חזרה אל העבר. שמלות אלו מתאפיינות בבדים רכים ונשפכים עם איכות בד בלתי מתפשרת ועם נגיעות מודרניות. שמלות אלו מחמיאות במידות שונות ובעיקר מלאות באופי ואישיות.

שמלת כלה נפוחה -  שמלות אלו בנויות לעתים ממספר שכבות של טול שיוצרות נפח בחלק התחתון. הן יכולות להיות עם שכבה עליונה העשויה מתחרה בשילוב של אבני חן או פנינים ולעתים במראה נקי ואלגנטי

טרנד חדש הוא שמלות הכלה מבד סיליקון שיוצר מראה נפוח ומרשים במיוחד. בכל השמלות, ישנה אפשרות להוסיף נפח במידה הרצויה ע"י תחתיות בכל מיני נפחים.

בהצלחה רבה.

מאת: בת שבע לוי מעצבת שמלות כלה.

שמלת כלה טיפים בחירה סגנון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד