י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
צפו בתיעוד מהכנסת

גפני הבהיר: "אני כבר חצי מחוץ לקואליציה"

במהלך דיון בוועדת הכספים זרק גפני לחלל האוויר: "אני כבר בקושי בקואליציה, אני כבר חצי בחוץ". איש מהנוכחים לא התעכב על כך, אך מסתמן כי גפני התכוון להעביר מסר לאחד הצופים

גפני הבהיר: "אני כבר חצי מחוץ לקואליציה"
ועדת הכספים בניהולו של גפני צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

ספק בהומור ספק משגר איום לראש הממשלה. במהלך דיון בוועדת הכספים היום (שני) יושב ראש הוועדה חבר הכנסת משה גפני זרק לחלל האוויר, אמרה שהוא כביכול בדרך לפרוש מהקואליציה.

במסגרת דיון על הטבות המס לעיר עכו, דנו הצדדים בהצעת חוק שנמצאת על סדר היום, כשבין הדברים התבטא גפני ואמר: "אני כבר בקושי בקואליציה, אני כבר חצי בחוץ".

לא ברור אם דבריו של גפני נאמרו בהומור או שמא ברצינות, או שמא הוא משגר מסר בעקבות הזעם שלו על התנהלות הממשלה סביב משבר הקורונה במגזר החרדי, כשגפני כבר איים בפרישה מהקואליציה במקרה וייסגרו הישיבות.

לפני כשבועיים חשפנו ב'בחדרי חרדים' ציטוט של חבר הכנסת, בתום המשבר שהתנהל סביב הצעת ח"כ בצלאל סמוטריץ' להקים ועדת חקירה פרלמנטרית בנושא ניגודי העניינים של השוטרים, אז זעמו החרדים על תרגיל כביכול שעשה להם ראש הממשלה.

גפני נשמע אז אומר בטון זועם לאחר הדיון: "ביבי עשה עלינו סיבוב, הוא דאג שנצביע בעד אבל לא הגיע בעצמו ולא הביא את כל חברי הליכוד".

נוסף על כך, בכמה מדיוני הוועדות רמז גפני כי נושא תקציב הישיבות לא סודר, שלכל אלה מצטרפת העובדה שבפגישת סיעת יהדות התורה עם ראש הממשלה בשבוע שעבר, גפני נעדר במפגין והגיע לאחר מכן לישיבה פרטית עם ראש הממשלה.

משה גפני ועדת הכספים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד