י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ברוך דיין האמת

נזהר ונשמר: רבי עזריאל שטרן נפטר מקורונה

הרב החסיד רבי עזריאל שטרן ז"ל מחשובי חסידי ויז'ניץ לאחר שנדבק בקורונה והוא בן 83 בפטירתו. בחסידות מספרים על חסיד שהיה דבוק בלב ונפש למורו ורבו האדמו"ר מויז'ניץ והאיר פנים לכל אדם

נזהר ונשמר: רבי עזריאל שטרן נפטר מקורונה
רבי עזריאל שטרן ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: במחלקת הקורונה בבית החולים 'מעייני הישועה' בבני ברק נפטר הרה"ח רבי עזריאל שטרן ז"ל מחשובי חסידי ויז'ניץ לאחר שנדבק בקורונה ואושפז במצב קשה והבוקר השיב את נשמתו ליוצרה בגיל 83.

המנוח ז"ל היה מחשובי חסידי ויז'ניץ, נולד ברומניה בי' ניסן תרצ"ז לאביו החסיד רבי שלמה צבי שטרן ז"ל ולאמו מרת שרה רבקה ע"ה. 

כל חייו דבק ברבותיו לבית ויז'ניץ הרבי ה'אמרי חיים' זצ"ל הרבי ה'ישועות משה' זצ"ל ויבלחט"א האדמו"ר מויז'ניץ אליו התקשר בכל נימי נפשו.  

בשנים האחרונות היה מגיע לעיר אשדוד לחגים ושבתות אצל בתו משפחת פיינר. בחסידות ויז'ניץ באשדוד מספרים ל'בחדרי חרדים' כי הדבר שבלט אצלו היה הלחץ התמידי לזכור ולשלם את הנדרים והנדבות שהתחייב בשבת בבית המדרש. רבי עזריאל היה מתחנן שיכנסו מיד במוצאי שבת לבית חתנו לקחת את הכסף שהבטיח.

היה יהודי יקר, ירא אלוקים, תמיד צהלתו בפניו, מקדים שלום לכל אדם וכל חייו התהלך בצידי דרכים.

החסידים מספרים כי ברכבו היה מסייע לאנשים להגיע למחוז חפצם, במשך שנים רבות התגורר בפתח תקווה והיה משנע את החסידים לבני ברק לשהות בצל הרבי ללא שום תשלום. הוא לא פספס שום מאורע בחצר הקודש ולא אף טיש, תמיד היה מעשרה ראשונים ועמד במקומו בהצנע לכת ולא דרש אף דבר על אף גילו.

מאז פרוץ נגיף הקורונה בישראל לאחר פורים רבי עזריאל ז"ל נזהר ונשמר כל העת ולמגינת לב קרוביו ואוהביו הוא נדבק ונפטר לבית עולמו.  

זכה והותיר אחריו דור ישרים מבורך, בנים ובנות, חתנים וצאצאים רבים הממשיכים את דרכו המיוחדת.  

מסע הלוויה היום (שלישי) בשעה 13:00 בצהריים מבית המדרש הגדול של חסידות ויז'ניץ בבני ברק לבית החיים ויז'ניץ בעיר שם ייטמן. 

בני המשפחה יושבים שבעה בביתו ברחוב אהבת שלום 11 בבני ברק.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

קורונה רבי עזריאל שטרן חסידות ויז'ניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד