י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מרכנתיל מציין בטקס מיוחד 12 שנות שותפות בפרויקט "החונכים" של ארגון החסד "יד אליעזר"

מנכ"ל הבנק מר שוקי בורשטיין: "אנו גאים ושמחים לתרום ולהיות שותפים לעבודת הקודש שנעשית ב'יד אליעזר' כבר 12 שנים, נמשיך ונהיה אתכם בע"ה גם בשנים הבאות " • הרב אליהו יעקבי מנהל הפרויקטים החינוכיים בעמותת יד אליעזר: "אנו מודים להנהלת בנק מרכנתיל על התמיכה רבת השנים הן בפרויקט החונכים והן בשאר פעילות הארגון"

מרכנתיל מציין בטקס מיוחד 12 שנות שותפות בפרויקט "החונכים" של ארגון החסד "יד אליעזר"
משתפים פעולה: בנק מרכנתיל ויד אליעזר צילום: יח"צ

בנק מרכנתיל ממשיך במסורת התמיכה בקהילה ומציין 12 שנים של שותפות בפרויקט ה"חונכים" של עמותת יד אליעזר. בטקס מיוחד אשר לאור המצב, נערך השנה באופן מקוון, נחתם זו השנה ה-12 ברציפות, הסכם שותפות בין הבנק לארגון החסד יד אליעזר המאפשר עשרות אלפי שעות חונכות המוענקות על ידי מאות חונכים למאות רבות של ילדים.

במפגש המקוון השתתפו מנכ"ל הבנק, שוקי בורשטיין ונציגי הנהלת הבנק: דודי מימון, סמנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית; אמיר קליבנוב סמנכ"ל ומנהל החטיבה המסחרית; ליאת פרידמן, סמנכ"ל ומנהלת חטיבת משאבי אנוש ומינהל; שאול בביש, ע. למנכ"ל ומנהל אזור ירושלים; ר' חיים הולצברג, ע. למנכ"ל ומנהל המרכז למוסדות וארגונים במגזר החרדי וחברי נציגות העובדים. מטעם יד אליעזר השתתפו מנהל הפרויקטים החינוכיים הרב אליהו יעקבי ואחראי שיתופי הפעולה בארגון, הרב מרדכי בירנצוויג.

החיבור רב השנים של מרכנתיל עם "יד אליעזר", מאפשר את פעילותם של מאות אברכים בפרויקט החונכים, הלוקחים תחת חסותם ילדים ובני נוער הזקוקים לסיוע לימודי, חברתי ורגשי.

הרב אליהו יעקבי, מנהל הפרויקט הציג את הפעילות החינוכית הנרחבת והדגיש בדבריו את הזכות והאחריות הגדולה של כל השותפים בעשייה המרובה להעצמת נערים ובחורים. הרב יעקבי התייחס בדבריו לצורך הגובר בחונכים ואמר: "ככל שהפרויקט הולך ומתרחב עם גידול במספר החניכים והישובים אליהם אנו מגיעים וכמובן עם הרחבת מערך ההכשרה הארצי שלנו, נדרשים לנו עוד ועוד חונכים". בהמשך, סיפר הרב יעקבי על מגוון פעילויות ארגון 'יד אליעזר' וציין כי עובדי הבנק מתנדבים גם הם ומגיעים מעת לעת למרכזי הארגון ומסייעים באריזת סלי מזון למשפחות נזקקות ועוד. הרב יעקבי הודה להנהלת הבנק על האמון שהיא נותנת בפרויקט והליווי רב השנים הן בפרויקט החונכים והן במסגרת ההתנדבותית של עובדי הבנק.

מנכ"ל בנק מרכנתיל, שוקי בורשטיין, הודה להנהלת 'יד אליעזר' על ההזדמנות המאפשרת לבנק מרכנתיל לתרום לקהילה וציין "לאורך שנים בנק מרכנתיל רואה בפעילותו למען החברה והקהילה נדבך חשוב ובלתי נפרד מפעילותו העסקית. במיוחד בימים אלה, מקבל נדבך זה משנה תוקף וחשיבות. פעילותו הקהילתית של הבנק התרחבה גם לסיוע לתלמידים בצרכי למידה מרחוק, וסיוע למשפחות שנקלעו למשבר בעקבות נגיף הקורונה. אין ספק כי בעת הזו, מהווה פרויקט 'החונכים' מיזם חברתי מוביל בעל חשיבות עליונה. אנו גאים ושמחים לתרום ולהיות שותפים לעבודת הקודש שנעשית ב'יד אליעזר' כבר 12 שנים ונמשיך בכך בע"ה גם בשנים הבאות. העשייה של 'יד אליעזר' מבורכת והפרויקט מייצג את הערכים החשובים בעינינו של מתן הזדמנות לכל אחד באמצעות לימוד ותמיכה, למען קידומם של הילדים".

בנק מרכנתיל יד אליעזר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד