י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לאחר משא ומתן ארוך

תוכנית המוגנות לעובדים הסוציאליים תצא לדרך

שר האוצר ישראל כץ החליט לתקצב באופן מיידי את נושא המוגנות של העובדים הסוציאליים • במסגרת הדיונים בין נציגות העובדים למשרד האוצר גובשו פרטי הסכם רבים העונים על דרישתם אך בשל רצונם לנהל מו"מ על הסכם שכר קבוע בחרה הנציגות לדחות את הנושא לעת עתה

תוכנית המוגנות לעובדים הסוציאליים תצא לדרך
ישראל כץ צילום: Ohad Zwigenberg פלאש 90

במסגרת המשא ומתן המתנהל בשבועות האחרונים בין נציגות העובדים הסוציאליים לנציגות משרד האוצר, גובשו פרטי הסכם רבים העונים על מרבית מדרישות הנציגות. במסגרת זו סוכם כי העובדים הסוציאליים יגדילו את שכרם באלפי שקלים בשנה הקרובה ובשנה הבאה.

יחד עם זאת בחרה נציגות העובדים לדחות את פרטי ההסכם בשל רצונה לנהל משא ומתן על הסכם שכר קבוע, דבר שאינו אפשרי בתקופה בה טרם אושר תקציב מדינה בממשלה ובכנסת.

אף על פי כן ומתוך מחוייבות לערוב לביטחונם האישי של העובדים הסוצייאליים והערכה גדולה למסירותם ועזרתם לציבורים נרחבים, החליט שר האוצר, ישראל כ"ץ, לתקצב באופן מיידי את נושא המוגנות לעובדים הסוציאליים. התקציב לתכנית המוגנות יהיה כפי שסוכם במסגרת המשא ומתן בין משרד האוצר לעובדים הסוציאליים.

תכנית המוגנות תצא לדרך באופן מיידי וללא תלות בהמשך המשא ומתן מול העובדים הסוציאליים. במסגרת התכנית יינתן מענה עד לסוף שנת 2021, כאשר סך התקציב לנושא המוגנות לשנה זו יעמוד על 70 מיליון שקלים.

שר האוצר ישראל כ״ץ אמר כי "אני מלא הערכה למסירותם של העובדים הסוצילאים ולתרומתם ועזרתם לציבורים נרחבים. התחייבתי להקשיב ולהביא לפתרון הסוגיות שעל הפרק, כפי שעשיתי אמש עם יו"ר ארגון האחים והאחיות. אני קורא לנציגת העובדות הסוציאליות לחזור לשולחן המשא ומתן כדי שנוכל להגיע להסכמות בהקדם ולהביא לסיומה של השביתה."

עובדים סוציאליים משרד האוצר ישראל כץ שכר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד