ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
כועס על המערכת

במערב אוקראינה: גבר חמוש חטף אוטובוס ועליו כ-20 בני ערובה • צפו

דרמה של ממש: גבר חמוש נושא חומר נפץ השתלט על אוטובוס בעיר לוצק במערב אוקראינה וחטף אותו כשעליו כ-20 בני ערובה • לפני החטיפה האיש התלונן ברשתות חברתיות על "המערכת של אוקראינה" בשורת פוסטים • המשטרה סגרה את מרכז העיר

במערב אוקראינה: גבר חמוש חטף אוטובוס ועליו כ-20 בני ערובה • צפו
זירת החטיפה צילום: רשתות חברתיות

גבר חמוש חטף אוטובוס עם נוסעים ולקח כעשרים בני אדם בני ערובה בעיר לוצק במערב אוקראינה, כך מסרה המשטרה המקומית היום.

האיש אמר כי הוא מחזיק חומרי נפץ וכלי נשק, כך נמסר בהודעת המשטרה. מניעיו ודרישותיו של החוטף עדיין לא פורסמו.

מהמשטרה נמסר כי הם חסמו את מרכז העיר.

החוטף מאיים לפני החטיפה\\וידאו: רשתות חברתיות

לפני החטיפה האיש התלונן ברשתות חברתיות על "המערכת של אוקראינה" בסדרת פוסטים. המשטרה סגרה את מרכז לוצק, עיר שנמצאת במרחק של 400 קילומטרים מערבית לקייב.

החוטף חמוש ונושא חומרי נפץ, כך מסרו קציני משטרה בהודעה בפייסבוק. הרשויות זיהו את האיש ואמרו כי הוא הביע תסכול מ"המערכת באוקראינה". לפני החטיפה התקשר למשטרה בשעה 9:25 שעון מקומי, והציג את עצמו כמקסים פלוחוי

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אמר בפייסבוק כי "נשמעו יריות, והאוטובוס נפגע". שר הפנים של אוקראינה ארסן אבקוב טס מייד ללוצק.

על פי הדיווח בסוכנות הידיעות רויטרס, זהו אוטובוס קטן שחנה באמצע רחוב ריק. שני חלונות האוטובוס נופצו וחלונות אחרים כוסו בווילונות. מהמשטרה נמסר כי חסמו את מרכז העיר.

החוטף\\צילום: מתוך הסרטון

האיש אמר כי הוא החביא מטען נפץ נוסף אי שם באמצע לוצק ודרש כי הפוליטיקאים הבכירים, מנהיגי הכנסייה והממשלה יקראו "טרוריסטים על פי החוק".

הוא בירך את כולם ביום האנטי-מערכת ואמר כי "המדינה היא הטרוריסט הראשון". האיש דורש מראשי בתי משפט, משרדי מדינה, משרד התובע, הפרלמנט והכנסיות לרשום ולפרסם הצהרות ביוטיוב כי מדובר בטרוריסטים על פי חוק.

 

חטיפה אוקראינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד