י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
פתרון מהפכני

טרנד חם: המתנה המושלמת לחתונות הקורונה

אחת מהדילמות הסבוכות המצויות בכל בית היא, 'איזו מתנה להביא לחתונה?'. בחתונות הקורונה התהייה הזו מתעצמת, יחד עם הרצון להעניק מתנה שבאמת תשמח את החתן והכלה • טרנד חם שתופס תאוצה לאחרונה, מהווה פתרון מושלם

טרנד חם: המתנה המושלמת לחתונות הקורונה
המתנה המושלמת צילום: פיקסביי

מי מאיתנו לא מכיר את הרגעים המרגיזים האלה טרם היציאה מהבית לחתונת בת הדודה. כמה שפריצים נדיבים של בושם נוחתים על האזור העדין בצוואר, העניבה מתהדקת, כל המשפחה מצוחצחת ולבושה בקפידה ומתחילים להתארגן ליציאה. הו אז נזכרת אם המשפחה כי יש להביא מתנה לחתונה. "אם אתה לא רוצה לצאת עם נזק של 500₪ עדיף שתביא מתנה מכובדת וזולה יותר" מפצירה בבעל, שהעדיף את האופציה הנוחה של השארת מעטפה בכספת.

בשלב זה הבית נעשה כמרקחה, כשכל המשפחה נרתמת למבצע חיפושים נרחב ויוצא דופן. גם הבוידעם זוכה לביקור פתע נדיר. אחר סיעור מוחות והתייעצויות מרובות, אגרטל מנגן עושה דרכו אחר כבוד לתוך נייר העטיפה, כשמוצמד לו פתק עם המלל המקורי "לחתן והכלה היקרים שתזכו לבניין עדי עד. מאחלים משפחת כהן". "מלכי ודאי תשמח מהמתנה הזאת" מציין הבעל בהתלהבות, "אסתי" מתקנת האשה. "כן, כן אסתי, איך אפשר לשכוח?".

במהלך החתונה, האגרטל המנגן והיוקרתי עובר מספר טלטלות, עד שצונח בבית החתן והכלה יחד עם הררי המתנות שהולכות ישירות... למחסן. שם הן ממתינות בסבלנות עד החתונה של בת הדודה הבאה, אז תבוא שעת הכושר שלהן לסבב מייגע נוסף.

התופעה המתוארת הזו מלווה כל משפחה מזה דורי דורות בלי שימצא לה פתרון הולם עד עתה.

בתקופת הקורונה בעיה זו רק גדלה וזוכה ליותר פוקוס. כמות המוזמנים מצומצמת וכך גם כמות המתנות. שימת הלב על כל מתנה שמקבלים הזוג הטרי, רק גוברת וכן הרצון לשמח את החתן והכלה עם מתנה הולמת וראויה.

במשבצת הזו נכנסים המוצרים החדשניים והמשוכללים של חברת הידורית, מה שהפך בתקופה האחרונה לטרנד חם בחתונות, באופן דו משמעי.


המיחם של הידורית • קרדיט: יח"צ

רוצים לרכוש את המיחם של הידורית? הכנסו>>>

חברת הידורית המתמקצעת בייצור פתרונות חכמים ומעוצבים לבית היהודי, השיקה לאחרונה שני מוצרים מהפכניים המהווים את הדור הבא של מוצרי החשמל לשבת - מיחם שבת משוכלל ופלטה קרמית. מיחם השבת המעוצב הוא בעל טכנולוגיה עילית הכוללת מנגנון שעובר אוטומטי ממצב רתיחה למצב שבת ומספר שכלולים שמגנים באופן כמעט מלא מפני סכנת כוויות, כולל דופן נירוסטה כפולה, ברז נעילה וסגירה הרמטית של מכסה המיחם.

על פי נתוני משרד הבריאות עיקר מקור הפגיעה של ילדים מכוויות בבית, הוא ממיחם השבת. המיחם החדשני מהווה פתרון מושלם למשפחות החוששות מסכנה זו וכן מתנה סימבולית לזוג שרוצה לגדל בבריאות דורות ישרים ומבורכים.


הפלטה הקרמית של הידורית • קרדיט: יח"צ

רוצים לרכוש את הפלטה של הידורית? הכנסו>>>

הפלטה הקרמית מתאפיינת גם כן בחדשנות יוצאת דופן, עם עיצוב מרהיב, ומעניקה פתרון הלכתי מושלם עבור מי שרוצה להשתמש בפלטה לאוכל בשרי וחלבי (בנפרד כמובן) וכן לימות הפסח. כל זאת באמצעות ניקוי משטח הפלטה.

מוצרים אלו בעלי חיוניות מרובה עבור כל בית יהודי ויכולים לשמש כמתנות אירוח מעולות ובמיוחד כמתנת אירועים עבור זוג שמקים בית יהודי בישראל. שיזכו לבניין עדי עד אמן. 

מתנת חתונה פלטת שבת מיחם שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד